به گزارش خوزپرس،محمد بلبلی پس از کش و قوس های فراوان موفق شد برگه فسخ قراردادش را از استقلال بگیرد.

 

بلبلی تیرماه ۹۸ با عقد قراردادی به مدت ۴ فصل از سپیدرود رشت به استقلال تهران پیوست،و در بدو ورودش به استقلال با شکایت باشگاه سپیدرود مواجه شد که این امر موجب محرومیت ۶ ماهه او از دنیای فوتبال شد.

 

بلبلی که بعد از سپری کردن دوران محرومیتش در لیگ نوزدهم با مصدومیت جدی نیز مواجه شده بود،فرصت چندانی برای بازی در استقلال پیدا نکرده بود،با درخواست خودش و تأیید کادر فنی به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت.

 

محمد بلبلی بعد از اتمام قرارداد قرضیش با نفتی ها تمایلی نداشت به استقلال برگردد و به همین خاطر به دنبال فسخ قراردادش با آبی پوشان بود که این موضوع ابتدا با مخالفت کادر فنی و مدیران باشگاه همراه شد،ولی سرانجام امروز پس از کش و قوس های فراوان این مهاجم ریزنقش موفق شد رضایت نامه خود را از استقلال بگیرد.

 

محمد بلبلی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس این خبر را تأیید کرد و گفت:با همکاری آقای مجیدی و سردار آجرلو رضایت نامه قطعی خودم را از باشگاه استقلال گرفتم.

 

بلبلی در مورد مقصد بعدی خود گفت:از چند تیم مطرح پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیم نگرفتم و منتظر ماندم کارهای فسخم نهایی شود،بزودی تیم جدیدم را انتخاب میکنم.

 

این مهاجم جوان و آینده دار درباره احتمال تمدید شدن قرارداد خود با نفت مسجدسلیمان گفت:در چند روز گذشته مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس گرفتند،ولی همانطور که اشاره کردم منتظر رضایت نامه باشگاه استقلال بودم و در مورد آینده ام تصمیمی نگرفتم.