به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیکا سرهنگ منصور نجفی نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام درگیری و وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در روز چهارشنبه ۲۴شهریور ماه در شهر آبژدان بلا فاصله ماموران کلانتری در محل حاضر شدند.

 

وی گفت: با حضور ماموران پلیس مشخص شد دونفر با هویت ناشناس پیش از ورود صاحب خانه در منزل وی حضور پیدا کردند و در بدو ورود درگیری صورت گرفت که منجر به آسیب سطحی سارق و صاحب خانه شد و در پی تجمع اهالی منطقه سارقین با خروج از منزل با تهدید و تیراندازی خودرو پراید یکی از افراد حاضر در منطقه را سرقت کردند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اندیکا افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان با اقدام های اطلاعاتی متهمان راشناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت ماشین و محل اختفاء سارقان مورد نظر را پیدا کردند، پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات سارقان دستگیر شدند.

 

نجفی نیا با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته یک قبضه کلت کمری کشف شد ادامه داد: سارقین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی با اقتدار با افرادی که بخواهند تحرکاتی در خصوص خدشه دار کردن امنیت اجتماعی داشته باشند برخورد قاطعانه خواهد کرد و افزود شهروندان اندیکا بدانند نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در برقرار ی امنیت و دفاع از آرامش مردم کوتاهی نخواهد کرد.