به گزارش خوزپرس، پیمان جهانگیری روز گذشته در نشست ستاد کرونا اظهار کرد: عادی‌انگاری یکی از خطرات در ایجاد شیب صعودی زنجیره انتقال کرونا ویروس است.

وی افزود: از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آموزش و اطلاع بخشی جامعه برای قطع زنجیره شیوع کرونا بیش از گذشته استفاده شود و کارهایی را که هر کدام باید به صورت روزانه برای مصون ماندن از کرونا انجام دهیم اطلاع رسانی شود.

فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات در روزهای باقی‌مانده با هیات عزاداری گفت: مراسم محرم با رعایت شیوه‌نامه‌ها در اندیمشک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز تزریق دوز دوم واکسن کرونا بر لزوم افزایش پایگاه‌ها تاکید و عنوان کرد: باید از ظرفیت هلال احمر در موضوع تزریق واکسن استفاده شود و اگر نیاز است پایگاه‌های تزریق واکسن افزوده شوند.

جهانگیری طرح شهید سلیمانی را از طرهای موثر در کنترل شیوع کرونا نامید و گفت: کارگروه‌ها در حوزه طرح شهید سلیمانی با جدیت وارد میدان عمل شوند.

وی، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی یکی از راه‌های مهم برای قطع زنجیره بیماری کرونا دانست و افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی باید بیشتر تلاش شود و با استفاده از اطلاع‌رسانی باید مانع افزایش روند ابتلا بیمار در شهرستان شد.

جهانگیری، راهکارهای علمی و عملی را باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود، گفت: درگیری به ویروس کرونا در جامعه را با تلاش بین دستگاهی و همراهی شهروندان می‌توان ممکن ساخت و سلامت عموم جامعه را به عنوان اولویت نخست ستاد کرونا حفظ و زنجیره انتقال کرونا را متوقف کرد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه واکسیناسیون بر اساس جامعه هدف و اعلام عمومی در حال انجام است، تصریح کرد: در حوزه تامین واکسن در شهرستان نگرانی وجود ندارد و انجام واکسیناسیون به صورت مطلوب در حال انجام است.