به گزارش خبرنگار خوزپرس ، فریدون حسنوند عصر روز گذشته در نشست شورای اشتغال اندیمشک در سالن فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: حضور پرشور شور شهروندان در انتخابات یک حماسه دیگر در تمام کشور شاهد بودیم.

وی از زحمات کلیه افراد که اسباب حضور پرشور شهروندان در انتخاب تلاش کردند تقدیر و افزود: حضور مردم در انتخابان شهر و روستا و ریاست جمهوری یک شکست دیگر برای دشمنان ایران و اسلام را رقم زد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: یک مسیر، شعار، علم و آرمان را ما برگزیدیم که باب طبع دشمنان ایران و تفکرات امام راحل نیست و قطعا برای تحقق این مسیر باید هزینه‌های فراوان پرداخت کرد.

وی افزود: از سال ۱۳۴۲ برای تحقق آرمان‌های انقلاب ملت بزرگوار ایران هزینه‌های فراوان و خون‌های پاک‌های بسیاری به زمین ریخته شده است و هم‌چنان نیز ملت بزرگوار ایران اسلامی بر عهد و پیمان خود استوارند.

حسنوند با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های جامعه از قبیل کرونا و گرانی تصریح کرد: بسیاری از گمانه‌ها از دو مرحله‌ای بودن انتخابات و رای پایین رئیس منتخب کشور بود که مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای یک دولت قدرتمند برای رفع مشکلات کشور تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات متعدد در استان بوشهر و پایتخت برای رفع دغدغه‌های فعالین در عرصه صنعت نفت خبر داد و افزود: نمایندگان و همه کسانی که در عرصه نفت فعالیت می‌کنند به دنبال رفع دغدغه‌ها هستند.

وی با اشاره به قطع برق و کمبود آب در استان‌های کشور گفت: جلساتی در این ارتباط برگزار و در نشستی با حضور معاونین وزارت نیرو، اعضا کمیسیون انرژی و نواب هیات رئیسه مجلس برگزار و در ارتباط رفع مشکلات برنامه‌ریزی، بررسی و تصمیم‌گیری خواهیم شد.

حسنوند عنوان کرد: برای عبور از بحران‌های موجود باید راه‌های عملی و علمی اندیشیده شود و گفتار درمانی و راه‌های کم‌اثر نمی‌تواند برای رفع بحران موثر واقع شود و شهروندان باید تاثیر نشست و جلسات را در زندگی خود به وضوع نظاره کنند.

وی با تاکید بر استفاده از کلیه نیروهای موجود برای پیشرفت و توسعه شهرستان گفت: باید از کلیه نیروهای اداری در مسیر توسعه شهرستان اندیمشک استفاده و در کنار نیروهای اداری مسئولین دستگاه‌ها از هم‌صحبتی با شهروندان نیز بره کافی را برای توسعه خدمات و پیشرفت همه جانبه شهرستان استفاده شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواستار بازگشایی درب‌های ادارات به روی شهروندان و پاسخگویی به شهروندان و مطالبات به حق شهروندان اندیمشک، خوزستان و کشور شد.

حسنوند با تاکید بر اینکه روند پروژه‌های اشتغالزایی اندیمشک نباید سست و کند شود، گفت: باید در شهرستان اندیمشک طراح و تلاش‌گر بود و با برنامه محوری زمینه توسعه شهرستان اندیمشک را فراهم کرد.

وی تلاش مسئولین در جامعه نگاه امیدبخش را برای آتیه کشور به ارمغان خواهد آورد، افزود: باید با تلاش دو چندان در کشور در کلیه‌ زمینه‌ها زیرساخت‌ لازم برای توسعه پایدار را فراهم کرد.

حسنوند گفت: باید زمینه جذب نیروهای جوان شهرستان در پروژه‌ها فراهم شود و پروژه‌ای که ساعت‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده باید زمینه اشتغال جوانان اندیمشکی را فراهم آورد.

نماینده مردم اندیمشک گفت: دستگاه‌ها و مدیران شهرستان باید توجه و مراقبت کنند که زمینه جذب نیروی جویای کار و مستعد شهرستان در پروژه‌ها جذب و قابل قبول نیست که مدیر پروژه از نیروهای شهرستان باشد اما پیگیر جذب نیروی بومی شهرستان در آن پروژه‌ نباشد.

وی شهرستان اندیمشک را مساعد سرمایه‌گذاری دانست و عنوان کرد: باید در زمینه نیروگاهی، پتروشیمی، گردشگری، صنعت، کشاورزی، شیلات و خدماتی با همراهی مسئولین و مردم در جذب سرمایه‌گذار بیش از گذشته تلاش و همه بخش‌ها را فعال کرد.

حسنوند گفت: باید موانع سرمایه‌گذار را برطرف کرد و نباید منتظر سرمایه‌گذار ماند بیاید به سراغ سرمایه‌گذار رفت از آن حمایت کرد، موانع را برطرف کرد تا زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری فراهم شود.