به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند شامگاه چهارشنبه در نشست شور حضور در جمع شهروندان اندیمشک اظهار کرد: جمع ما تعهد و وفای به عهد دارد و برای تحقق آن سال‌های سال در حال ایستادگی بوده و در آن ثابت‌قدم است.

وی افزود: مسیری که در آن مردم شهرستان اندیمشک در آن قدم بر می‌دارند از آرمان‌ها عقب نایستاده و امشب نیز زمان وفای به همان عهدی است که با امام خود، شهیدان، رهبرمان و انقلاب بسته‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب تمام ابزار، قدرت و رسانه را به کار بسته‌اند تا با فکر پوسیده خودشان تفرقه بیندازند و انقلاب را به فروپاشی برسانند.

وی گفت: اما این ملت با حضور خود در روز جمعه هجمه سنگینی را که علیه ایران، اسلام و انقلاب توسط استکبار جهانی، امریکای جنایتکار، انگلیس خبیث، عربستان سعودی مزدور و امارات حقیر و عوامل داخلی آنها طراحی شده است، شکست خواهند داد.

حسنوند با بیان اینکه دشمن قدرت منطقه‌ای ما و اقتدار ما را مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: دشمن می‌ترسد اقتصاد ملی توانمند شود و با اقتدار ملی ما نقشه‌های شوم آنها برای منطقه با شکست روبه‌رو شوند.

وی گفت: دشمن نگران بیکاری و مشکلات ملت ما نیست بلکه تمامی مشکلات ملت ما از دشمن است و دشمن با تحریم، شبیخون جنگی، ترور، جنگ تحمیلی به دنبال ایجاد مشکل برای ملت ایران بوده و هست.

حسنوند، انتخابات پرشور و انسجام ملی را ضامن آینده‌ای روشن برای کشور دانست و تصریح کرد: دشمن با ایجاد شرایط برای کاهش مشارکت در انتخابات به دنبال دولتی ناتوان و ملت ضعیف و ناتوان در تحقق توقعات ملت است.

وی افزود: ما به دنبال یک دولت قدرتمند و ملتی قدرتمند هستیم که در این راستا وظیفه همگانی ما حضور حداکثری است.

وی، رئیسی را فردی تحول‌گرا در قوه قضائیه معرفی و اظهار کرد: ما به چند دلیل ضمن احترام به سایر نامزدها به سید ابراهیم رئیسی رأی خواهیم داد که یکی از این دلایل شخصیت ممتاز انقلابی رئیسی است.

حسنوند گفت: انتخاب رئیسی تحول در حوزه اقتصاد و معیشت به وجود خواهد آورد و رئیسی درد محرومان را دارد چرا که رئیسی فساد ستیز است و درد بزرگان و جوانان را می‌داند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیسی در بارگاه رضوی نشان داد که درد محرومان را دارد، افزود: معتقد هستیم فردی که امروز توپخانه فضای دشمن به سمت وی است و امروز سهمگین‌ترین تهاجم‌ها را به جان خریده است، آن فرد می‌تواند فدایی ملت باشد.

وی افزود: به دور از تهمت و تخریب، رئیسی خود را فدایی ملت می‌داند و آماده است که خود را برای خدمت به مردم و انقلاب فدای کند و برای اصلاح امور پای به عرصه انتخابات آمده است.

حسنوند گفت: از همه نامزدها که ثبت‌نام کرده‌اند و با فداکاری ملت را به پای صندوق‌های رأی دعوت کرده‌اند و برای خدمت و رفع مشکلات کاندیدا شده‌اند تقدیر می‌کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب میان ۸۶ نفر از فرزندان اندیمشک برای انتخابات شورای شهر اندکی سخت است.

وی افزود: برخی چهره‌های دارای تجربه هستند که منشأ خدمت برای شهرستان بوده‌اند و در کنار جوانانی به میدان آمده‌اند که می‌خواهند در میدان خدمت حضور فعال داشته باشند.

حسنوند عنوان کرد: از برادر و خواهری که برای پیشرفت شهر از انتخابات انصراف داده و از خود گذشتند نیز تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به تجربیات شوراهای شهر گفت: پارلمان شهری با تفکر هفت نفر به سمت توسعه و پیشرفت شهر مؤثر خواهند بود و با انتخاب اصلح، لایق و توانمند ه طور حتم مسیر توسعه خدمات در چهار شهر هموار می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: لیستی در حوزه پارلمان شهری از سوی جریان وحدت و سازندگی تا این لحظه گفته نشده و نخواهد شد.

حسنوند تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید همچون رزمندگان آماده ایثار و از خودگذشتگی باشند و هر فردی که از هر جناح، گروه، طوایف رأی اعتماد از شهروندان کسب کند ما نیز در کنارش خواهیم که بود.