به گزارش خبرنگار خوزپرس، فریدون حسنوند شامگاه جمعه در نشست هم‌اندیشی حداکثری مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ که در سالن فرهنگیان اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: حضور شهروندان اندیمشکی در این نشست لبیک به رهبر است و مردم با وجود شرایط کرونایی اما وفاداری خودشان را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی که در این کشور زندگی می‌کند، می‌داند که شرایط کشور سخت و تورم و گرانی، کمر جامعه و جوانان را خم کرده است؛ بنابراین گرانی شرایط را برای اقشار پایین و متوسط جامعه به مراتب دشوار کرده است.

وی گفت: گرانی، تحریم، کارشکنی دشمن به واسطه تحریم برای ورود اقلام، رفتارهای ناشایست و بی‌تدبیری‌ها در کنار شرایط کرونا و در برخی موارد تعلل در رسیدگی و از دست دادن عزیزان ما به دلیل بیماری کرونا و برخی از مفاسد و تبعیض‌ها، دل‌نگرانی را برای مردم و دلسوزان به وجود آورده است.

حسنوند با تأکید بر اینکه از سویی صحنه انتخابات صحنه برای کشور و انقلاب و از سوی دیگر برای دشمنان مرگ و حیات است، افزود: دشمن که روزگاری برای ما ژاندارمی منطقه، آقایی کشورهای همسایه در ظاهر، بیعت با یهود، پیمان با اسرائیل را تعریف می‌کند، امروز نگران اقتصاد و معیشت کشور است.

حسنوند با بیان اینکه دشمن با پمپاژ ناامیدی به دنبال جداسازی نسل به نسل از انقلاب است، عنوان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌های معاند با رمز «نه- به- انتخابات» ابتدا جوانان را که رویش انقلاب هستند از نظام جدا کرده و پس از آن نسلی را که در جنگ و بحران‌ها در کنار ولایت، نظام و رهبری بوده است، می‌خواهد از نظام جدا و فاصله بیندازد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنی که تروریست به کشور اعزام می‌کند و مردم را بمب باران و به شهادت می‌رساند و به بیمار کرونایی ما دارو نمی‌دهد، صحنه را به گونه‌ای طراحی کرده که نسلی که دریوزگی پهلوی را ندیده و اطلاع ندارد، سیمای نورانی انقلاب را مخدوش و خدمات را کم‌رنگ و پهلوی را در نگاه جوان تطهیر کند.

حسنوند عنوان کرد: امروز باید با آمدن به صحنه انتخابات، دشمن را از دست‌یابی به اهدافش ناکام و از طرح‌هایی که برای از میان برداش پرچم مقدس ایران و نام مبارک کشور از صفحه کیتی برنامه‌ریزی کرده است، ناکام بگذاریم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی «انتخابات» را فرصتی برای تجدید بیعت با شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ گامی برای تحول مثبت و سازندگی کشور خواهد شد.

وی این همایش را لبیک به فرمایش‌های رهبر انقلاب دانست و اظهار کرد: مردم شهرستان اندیمشک، اولین شهر در کشور هستند که تنها چند ساعت پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، گردهمایی بزرگ «لبیک یا خامنه‌ای» را با هدف نشان دادن اشتیاق خود برای انجام تکلیف و شرکت در انتخابات بر پا کرده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردمی که این ۴۲ سال را با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته‌اند بدون شک انقلاب و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند و نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت نخواهند بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی انتخابات سالم و پرشور را افتخاری برای همه ملت دانست و گفت: در ایام انتخابات نباید گذاشته شود که فضای مجازی، فضای تخریب باشد بلکه این فضا باید به فرصتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور تبدیل شود.

حسنوند افزود: همه در اندیمشک برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر کمک کنند تا فضای عمومی این شهرستان در ایام انتخابات، فضای برادری و مشارکت باشد.

نماینده مردم اندیمشک عنوان کرد: مسئولان نیز با تلاش و کار جهادی پاسخ بصیرت ملت را دهند و دغدغه‌های ملت و به ویژه جوانان توجه و در راستای رفع مشکلات نیز تلاش مضاعف کنند.