به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، ضمن معرفی مدیرکل امورفرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، به تشریح گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان پرداخت.

 

در ادامه، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: بحمدالله در اداره کل امور بانوان اقدامات خوبی صورت گرفته و ناظر به حل مسائل مختلفی از کشور هستیم.

 

عاطفه سعیدی نژاد گفت: از مهمترین کارهایی که اتفاقا امروز، نیاز جامعه است بحث زنجیره تواصی است. یا به معنای دیگر فعال کردن اقشار مختلف جامعه مذهبی در زمینه پیام رسانی ؛ اینکه پیام انقلاب را به مردم برسانند.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در شبکه سازی و فعال سازی اموربانوان در استان، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم اقشار مختلف بانوان مذهبی را در زمینه زنجیره تواصی فعال کنیم.

 

سعیدی نژاد با اشاره به اهمیت انعکاس فعالیت های امور بانوان در فضای مجازی بیان داشت: ما یک پویش سراسری تحت عنوان “حرف آورد” را آغاز کرده ایم و در نظر داریم طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت و اهمیت استفاده بهینه از فضای مجازی، بتوانیم به شکل گسترده، یک ظهور و بروزی هم از تواصی مؤمنانه ای که در فضای واقعی شکل میگیرد در فضای مجازی نیز شکل دهیم.

 

در بخش دیگری از این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان، به بیان مقدمه ای مبنی بر ارزش های والای ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: در بین تمام مخلوقات عالم گروهی که نظام ارزش گذاری در آن ها توسعه ویژه پیدا می کند، متقین هستند. هر جا که بناست خیری مطرح شود قطعا اهل بیت علیهم السلام هستند که در صف مقدم هستند.لذا محصول یک ماه عبادت و بندگی همین بوده که انسان تلاش کند به این مقام برسد.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در ادامه تصریح کرد: وظیفه انقلاب اسلامی این است که بتواند نظام ارزش گذاری را در جامعه برای مردم اولویت بندی کند.

 

ایشان با اشاره به بخش هایی از کتاب فاخر حماسه حسینی مبنی بر میزان تأثیر گذاری بانوان بر جامعه در گذر تاریخ گفت: بیشترین تأثیرگذاری بر مردمان را در جامعه، بانوان بر عهده دارند. لذا سرمایه گذاری در بخش بانوان ما را کمک میکند در این هدف مقدس که توجه ویژه به درون انقلاب داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه افزود: رسالت اولیه بانوان تحکیم خانواده است . یک زن می تواند یک نفر را تربیت کند و بشود امام(ره) و یک نفر را تربیت کند و بشد شهید سلیمانی و این بسیار ارزشمند است که یک بانوی مسلمان فردی را تربیت کند که منشأ تحول در منطقه و بلکه در دنیا شود. این است اصل اثر گذاری بر جامعه.