پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در کلیه زمینه‌ها از سرمایه انسانی با تجربه و تحصیل کرده برخوردار است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید اولویت نخست در بکارگیری نیروهای مورد نیاز را نیروی متخصص و تحصیل کرده بومی شهرستان اندیمشک قرار دهند.

فرماندار اندیمشک با تاکید بر اینکه اجازه جذب نیروی غیربومی برای پروژه‌ها در اندیمشک نخواهیم داد، گفت: اندیمشک به واسطه جوانان تحصیل کرده در همه زمینه‌ها از نیروی متخصص برخوردار بوده و باید از این سرمایه انسانی در پروژه‌های اندیمشک استفاده شود.

وی عنوان کرد: اولویت اصلی و نخست برای پروژه‌های اندیمشک ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی بوده و اجازه جذب هیچ گونه نیروی غیر بومی را نخواهیم داد.

جهانگیری با اشاره به اینکه کلیه شرکت‌ها و پروژه‌ها باید به تعهد خویش در جذب نیروی کار بومی عمل کنند، افزود: همانگونه که شرکت‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت‌های شهرستان بهره‌مند می‌شوند باید نیروی کار شهرستان نیز از ظرفیت ایجاد اشتغال پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

فرماندار اندیمشک گفت: هدف از اجرای پروژه‌های صنعتی در شهرستان اندیمشک رونق اقتصادی منطقه و جذب و ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، شهرستان اندیمشک با فعالیت عمرانی در حوزه‌ پروژه‌های صنعتی از جمله دو کارخانه پتروشیمی، یک کارخانه فولاد اسفنجی، یک کارخانه سیمان و سه نیروگاه سیکل ترکیبی در حال احداث از زمینه مناسب برای ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص برخوردار است.