سید مهران رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس افزود: صلاحیت 35 نفر از داوطلبان شورای شهر در شهرهای شهرستان امیدیه دلیل نقص مدارک و عدم صلاحیت، از سوی هیات اجرایی و نظارت شهرستان رد شده‌ که 20 نفر مربوط به داوطلبان امیدیه و ده نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و پنج نفر مربوط به داوطلبان جایزان است.

وی ادامه داد: 40 نفر از مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده نیز مربوط به امیدیه و بیست و دو نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و ده نفر مربوط به داوطلبان جایزان است.

رییس حوزه انتخابیه امیدیه مجموع ثبت نام کنندگان انتخابات شورای شهر در این حوزه انتخابیه را 102 نفر عنوان و بیان کرد: 65 نفر از این افراد مربوط به امیدیه و سی و دو نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و پانزده نفر مربوط به داوطلبان جایزان است.

وی افزود: 5 نفر از داوطلبان انصراف داده‌اند که هر 5 نفر مربوط به شهر امیدیه بوده است

سید مهران رفیعی گفت: 4 نفر از 11 داوطلبی که در هیات اجرایی رد صلاحیت شده‌اند مربوط به امیدیه و پنج نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و دو نفر مربوط به داوطلبان جایزان است.

وی همچنین با بیان اینکه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان امروز هشتم اردیبهشت به صورت کتبی از سوی فرمانداری به داوطلبان ابلاغ شده است، افزود: داوطلبان ردصلاحیت شده درصورت اعتراض می‌توانند از فردا ۹ اردیبهشت به مدت چهار روز به هیات نظارت استان مراجعه کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می شود