به گزارش پایگاه خبری خوزپرس درابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین فرشید شکری دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان کردند برای پیشگیری وکنترل تخلفات نیاز به هم افزایی تمام احاد مردم ودستگاهای اجرایی است

نقش مهم رسانه ها درجریانات وایجاد بستری شفاف وبدون جهت گیری درجهت انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت می باشد.

شکری افزود: دراین برهه از زمان که دشمنان سعی درایجاد نفاق درجامعه دارند بیشتر از هرزمان حضور احاد مردم میتواند ضربه ای بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد و نقش مهم رسانه بعنوان چشم بینا وگوش شنوا مردم جهت اگاهی بخشی به مردم بسیار حیاتی است.

ایجاد بستر مناسب جهت معرفی کاندیدهاواگاهی مردم جهت انتخاب اصلح یکی از مهمترین اقدامات خبرنگاران در انتخاب پیشرو است.

 

در ادامه جلسه محمدعلی جلالی نژاد رییس دادگستری و انقلاب اسلامی شهرستان اندیکا رسانه ها باید صدای مطالبه گرای مردم باشند اندیکا به دلیل محرومیت و ضعف در بستر فرهنگ سازی پیش از پیش خواستار نقش پررنگ خبرنگاران در جهت،، اگاهی سازی افکار عمومی هستیم.

جلالی نژاد نیز در پایان افزود: رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی جامعه دارند لذا با ریشه یابی معضلاتی همچون طلاق خودکشی باید با همکاری ارگان های مربوطه قبل از وقوع مشکل به پیشگیری و ریشه یابی معظل پرداخته شود.

خبرنگاران شهرستان نیز در طول جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بیان کردند که قلم و تریبون خبرنگاران در جهت رسالت خویش بوده و هدف و ارمان خبرنگاران اندیکا کیاست از ارمان های انقلاب اسلامی است و با انسجام در جهت خدمت به شهرستان قدم خواهیم برداشت