ایمان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس از ایذه اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد کرونای شهرستان ایذه که در جلسه امروز مرکز بهداشت گرفته شد، اعلام محدودیت‌های کرونایی از طریق سیستم صوتی در سطح شهرستان توسط مرکز بهداشت و اتاق اصناف اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: همه اصناف بازار اصلی شامل خیابان امام (ره)، حافظ جنوبی و شمالی، شهید قریشوندی، میدان ولایت، میدان هلال احمر، خیابان محمد رسول الله، میدان سپاه، سلمان فارسی، باغ تالارها، بازار روز، کاوه، چهارده معصوم، پاساژها به مدت یک هفته (هفتم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری) تعطیل خواهد بود.

نوروزی، به تعطیل شدن مشاغل سطح دو و سه و چهار در ایذه به مدت ۱۰ روز اشاره کرد و گفت: در صورت خارج نشدن شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی، این محدودیت‌ها در این مشاغل تداوم خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این راستا نیز قلیان سراها توسط نیروی انتظامی و مرکز بهداشت پلمب شدند و دفاتر پیشخوان دولت نیز به مدت یک هفته تعطیل هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه با تأکید بر جمع آوری دست‌فروشان در سطح شهر توسط شهرداری، بیان کرد: همچنین بانک‌ها در این شهرستان از هشتم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری تعطیل خواهند بود.

نوروزی افزود: برای مراسم خاک‌سپاری متوفی نیز از ساعت هشت شب تا هفت صبح مجوز داده می‌شود و هرگونه تجمع برای مراسم عروسی ممنوع است و با برگزارکننده قاطعانه و به طور قانونی برخورد خواهد شد.

وی اشاره کرد: محل تجمع ادارات برای نظارت و انجام اعلام محدودیت‌ها در مرکز بهداشت شهرستان با لباس‌های مربوط به ادارات ساعت ۹ خواهد بود که این امر با حضور اتاق اصناف، صمت، اماکن، فرمانده انتظامی، و مرکز بهداشت شهرستان هر اداره دو نفر نیرو انجام می‌شود.