به گزارش خوزپرس ایذه ، حسن نبوتی شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه، تأکید کرد: رسانه‌ها در توسعه یک شهر نقش اساسی دارند و بنده نیز با درک این موضوع مهم تلاش کردم که ارتباط مستقیمی را با خبرنگاران داشته باشم و امیدوارم این روند خوب در آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

وی افزود: از نخبگان، متخصصان و معتمدان شهر که برنامه اساسی را برای توسعه شهر ایذه و دهدز دارند، تقاضا می‌شود که برای حضور در انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند.

 

فرماندار شهرستان ایذه بیان کرد: از آغاز مهلت نام‌نویسی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهرستان ایذه تاکنون، ۱۳۱ نفر داوطلب ثبت‌نام خود را تکمیل کردند که از این تعداد ۶ نفر خانم هستند.

 

نبوتی در ادامه یادآور شد: کسانی که می‌خواهند برای انتخابات شورای اسلامی شهر نام نویسی کنند، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضی از مردم شرایط بحرانی شهر را درک نمی‌کنند و با قوانین وضع شده ستاد کرونا مقابله می‌کنند، گفت: از مردم خواهش می‌شود که چهارشنبه سوری و پنجشنبه آخر سال را فراموش کنند چرا که اگر به این موضوع مهم اهمیت ندهیم، عید باستانی نوروز تبدیل به عزا خواهد شد.