ملک محمد بویری در گفت‌وگو با خوزپرس ایذه اظهار کرد: نزدیک ۶ سال است که باشگاه سینا صنعت در همه رده‌های سنی تیمداری می‌کند و بدون گرفتن یک ریال از جایی و یا کسی، در لیگ شرکت می‌کند و طبق صحبتی که با اسپانسر و مدیرعامل باشگاه سینا صنعت «احمدپور» صورت گرفت، در سال ۱۴۰۰ نیز با تمام قدرت به ورزش کشتی کشور کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در رده بزرگ‌سالان و لیگ‌های پایه شرکت خواهیم کرد، افزود: اگر کرونا اجازه دهد و مجوز گرفته شود حتماً در رده‌های نونهالان و نوجوانان نیز مانند سال‌های قبل از کرونا با یک تورنمنت بین المللی شرکت خواهیم کرد.

سرمربی کشتی سینا صنعت ایذه عنوان کرد: وزارت ورزش و فدراسیون کشتی باید به کسانی که باشگاه‌داری می‌کنند، کمک کنند و به بخش‌های خصوصی بیشتر بها دهند چرا که اگر کشتی نیز به باشگاه‌های خصوصی مانند کشورهای اروپایی روی بیاورد، آینده این ورزش به طور تقریبی از جمله معضل بیکاری کشتی گیران حل می‌شود.

وی گفت: امید می‌رود که فدراسیون جدید مسابقات انتخاباتی تیم ملی را به طور منطقی و به دور از احساسات برگزار کند تا حق به حق‌دار برسد و هر کشتی‌گیری که حقش باشد و در این سال‌ها زندگی خودش را فدای کشتی کرده است، به المپیک برسد.

بویری ادامه داد: مشخص نیست که سرمربی تیم ملی بزرگ‌سالان فرنگی مانند ۱۰ – ۱۲ سال گذشته باشد و انتخابی درست حسابی را برگزار کند یا نه اما برای دعوت کشتی گیران به اردو به مربیان کشتی گیران نگاه می‌کند ولی سوابق کشتی گیران را در نظر نمی‌گیرد.

وی افزود: امید است که با آمدن امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک و بودن قهرمان پرآوازه ایران و جهان حمید سوریان، کشتی فرنگی نیز با انتخابی عادلانه نفرات واقعی به المپیک راه پیدا کنند.