به گزارش خوزپرس، صادق جعفری چگنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:دستگاه قضایی با تعامل و برنامه ریزی با دستگاههای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی عوامل جرم زا در سطح شهرستان را شناسایی و با برخورد قاطع با این عوامل و برنامه ریزی اصولی بستر کاهش جرایم را فراهم آورده است.
وی مشارکت مردم و اطلاع رسانی آنان در برخورد با جرایم را مهم دانست و اظهار کرد: کاهش آمار جرم به ویژه سرقت در اندیمشک در حالی محقق شده که با کمبود کادر قضایی مواجه هستیم.
جعفری مشارکت خانواده ها و مردم در راستای کاهش وقوع جرم در اندیمشک را مهم دانست و گفت:مواد مخدر یک تهدید جدی برای نسل جوان است و هوشیاری خانواده ها و مشارکت مردم برای مقابله با این معضل بسیار ضروری می باشد.
دادستان اندیمشک همچنین از کشف انبار مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی چند روز اخیر تعداد ۵۶۵ قوطی انواع مشروبات الکلی که از مرزهای غربی وارد کشور شده بود توسط پلیس امنیت ناجا اندیمشک کشف شد.
وی با بیان اینکه این مشروبات در یک منزل مسکونی انبار شده بود افزود:متهم اصلی این پرونده که از عوامل اصلی فروش مشروبات الکلی می باشد شناسایی شده و تحت تعقیب می باشد.