سادات ابراهیمی نماینده سابق شوشتر و گتوند در پیج شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

یک خبر خوش

امروز خبر خیلی خوبی شنیدم وان هم افتتاح فاز نخست کارخانه پارس کیمیا کلر شوشتر با حضور معاون اول رییس جمهوری اقای دکتر جهانگیری بود.
خبر خوش از این جهت که در دوران وکالتم توفیق داشتم جهت راه اندازی این شرکت وقت خوبی بزارم وپیگیری های زیادی انجام دادم ، و امروز که نتیجه آن را دیدم خیلی خوشحال گردیدم.

گرچه این شرکت خصوصی می باشد و دولت یک ریال در این شرکت سرمایه گذاری نکرده است ، اما همینکه همه مسیولین شهرستان ، استان و کشور، دست به دست هم دادند تا این بخش خصوصی پا بگیرد ، جا دارد ازهمه تشکر کنم مخصوصا از لطف ومحبت اقای قلی زاده که فقط وفقط بخاطر مردم شوشتر وگتوند حاضر نشد این طرح را در برخی ازجاها( مثل اصفهان ) که برخی بهش پیشنهاددادنداجراکند،واز پیشنهاد ‌بنده در خصوص تاسیس این شرکت درشوشتر استقبال نمودند، کمال تقدیروتشکر را بنمایم.

‌امیدوارم مسیولین در پیش پای بخش خصوصی سنگ اندازی نکنند تا این بخش بتواند با خیال راحت به کار تولید خودش بپردازد.خاطرات خوب زیادی از روند این پروژه دارم که هرگز فراموشم نخواهدشد.

همانطوری که قبلا بارها وبارها عرض کردم اگه این شرکت وهمچنین شرکت کاغذسازی دیبای شوشتر( معروف به کاغذ کارون ) موردحمایت
قرارگیر ند ظرفیت خوبی در تولید اشتغال جدیددارند.

فاز اول این مجموعه که امروز  به بهره برداری رسید در زمینی به مساحت ۶ هکتار و با ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری راه اندازی شده است .
میزان اشتغال زایی فاز نخست این کارخانه حدود ۳۰۰ نفر و میزان اشتغال زایی هر سه فاز بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر پیش بینی شده است .
از محصولات این شرکت می توان به کلر مایع ، سود کاستیک پرک ، سود کاستیک مایع ، آب ژاول و اسید کلردریک اشاره کرد .