سرهنگ پاسدار «حسین نیسی زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر در گفت و‌گوی اختصاصی با خوزپرس  با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان شوشتر اظهار داشت: این طرح در راستای هم افزایی با هدف ارتقاء هماهنگی ها برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص قطع زنجیره ویروس کرونا در شهرستان شوشتر آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با رویکرد آگاهی بخشی، آموزش، بیماریابی، قرنطینه هوشمند خانه پایه، تشخیص و درمان در خانه و کمک های لازم به بیماران اجرا شده و مهمترین هدف ما سلامت مردم عزیز در شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه به فرمایش و بیانات مقام معظم رهبری با عنوان بهره گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه گیر خواهد کرد، ان شاءالله، ما با جان و دل در کنار مردم و اجرایی کردن پیام رهبر عزیزتراز جانمان هستیم تا ان شاءالله این ویروس در شهرستان دارالمومنین و کشور عزیزمان نابود شود.

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده خاطر نشان کرد: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور نقش آفرینی بسیج در قطع زنجیره ویروس کرونا به شیوه محله و خانواده محور ( هر خانه یک پایگاه سلامت) در شهرستان شوشتر در حال اجرا است.