به گزارش خوزپرس به نقل از  روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان شوشتر؛ علیرضا معینی در حاشیه ی آیین بازگشایی مدارس که صبح امروز اول مهرماه در دبیرستان شهربانو شوشتر برگزارشد اظهارکرد: زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان به صدا در آمد و بیش از ۴۰ هزار دانش آموز شوشتری به کلاس های درس خود رفتند.

 وی توضیح داد: در این مراسم رئیس سازمان دانش آموزی  آموزش وپرورش استان ،نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،امام  جمعه موقت،شهردار،رئیس شورای شهر،فرمانده نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شوشتر ،معاونین پشتیبانی و سوادآموزی آموزش و پرورش شوشتر، تعدادی از فرهنگیان بسیجی و جمعی دیگر از مسئولین  حضور داشتند و آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان و فرهنگیان تلاشگر شهرستان تبریک گفتند.

 معینی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آغازهفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرفراز ایران اسلامی تعداد کثیری از دانش آموزان آموزشگاه شهر بانوسرودهای انقلابی را در وصف شهیدان گرانقدر برای حضار در برنامه به اجرا گذاشتند.

 مدیرآموزش و پرورش شهرستان شوشتر در پایان  گفت : صمیمانه مراتب تقدیر وتشکرخود را اززحماتی که فرهنگیان عزیز در راستای آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید متقبل شده اند اعلام می دارم.