به گزارش خوزپرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر جمعه در نماز جمعه این هفته اهواز با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: سیلاب و سیل زدگان همچنان اولویت نخست خوزستان هستند و تازمانی که سیل زدگان خوزستان به آرامش کامل نرسند این وضعیت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان استان در حد توان برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان تلاش می کنند، بیان کرد: از دولت می خواهیم که به این وضعیت ورود کند چون حل مشکلات فاضلاب در خوزستان نیازمند عزم ملی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان یادآور شد: در بسیاری از مناطق کلانشهر اهواز در اوج گرمای طاقت فرسا آب قطع می شود و در برخی مناطق آب و فاضلاب تلاقی پیدا کرده و در نقاط دیگر هم فاضلاب روی زمین است.

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: حل مشکلات آب و فاضلاب استان نیازمند اعتبارات ملی است و از وزیر نیرو می خواهیم با تخصیص اعتبارات لازم، این مشکل را حل کند.

وی ادامه داد: آب مشکل نخست خوزستان است و به هر روستایی سر می زنم آب را با تانکر به دست مردم می رسانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب نکات مهمی ذکر شده و از ابتدای انقلاب هرکجا از رهبری اطاعت کردیم در قله بودیم.

حجت‌الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی خواهان رشد است باید به بیانیه گام دوم توجه کند و وظایف مردم و مسئولان در بیانیه گام دوم انقلاب مواجه شود.

وی عنوان کرد: اگر در ۴۰ سال گذشته نتوانستیم به قله برسیم به دلیل وجود موانعی بوده که بر سر راه ما گذاشته شده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اگر باور داشته باشیم که تنها قدرت مطلق در جهان، خداوند متعال است و این باور در وجود ما جریان داشته باشد حتی اگر تمام قدرت های عالم مانع شوند اما وقتی ما بخواهیم، هیچ قدرتی نمی تواند در برابر قدرت ایران اسلامی قد علم کند.