به گزارش خبرنگار خوزپرس از مسجد سلیمان، حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مهندس خراسانی بخشدار بخش مرکزی همچنین رئیس اداره جهاد کشاورزی  از شهرک گلخانه ای و همچنین شهرک دامپروری تل بزان بازدید و با حضور در جمع دامپروران  این شهرک به بررسی مسایل و مشکلات آنها پرداختتند.
سرپرست فرمانداری در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده مطلوب از قابلیت های شهرستان در بخش کشاورزی،گلخانه ای و دامپروری  گفت: استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش و صنایع غذایی باید در اولویت این شهرک گلخانه ای و دامپروری قرار گیرد.
حجتی نیا  اظهار داشت: صنعت دامپروری به عنوان یکی از زیر مجموعه های زراعت در سطح جهانی و بین المللی از رشد و گسترش چشم گیری برخوردار بوده و کارآفرینی آن در اشتغال زایی، ایجاد ارزش افزوده، محوریت در توسعه، تغذیه بشر، سلامت انسان و جامعه و بطور کلی نقش بی بدیل آن در اقتصاد باعث گشته همواره مورد حمایت و توجه دولت ها و کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه قرارگیرد. دولت تدبیر و امید نیز همواره بر این امر تاکید داشته و ما وظیفه خود میدانیم در راستای حمایت از این بخش همه توان خود را بکارگیریم و بزودی جلسه ای با حضور مسولین مربوطه و دامپروران جهت بررسی و حل مشکلات و مسایل مبتلا به آنان برگزار خواهیم کرد.
حجتی نیا در پایان در خصوص وضعیت شهرک گلخانه ای خاطرنشان کرد و گفت:سرمایه گذاران همواره سهل الوصول ترین،آماده ترین و همچنین پیشرفته ترین شهرک ها را انتخاب میکنند؛لذا باید مشوق هایی را برای سرمایه گذاری در شهرستان بویژه شهرک گلخانه ای در نظر گرفت.
در این بازدید دامپروران مذکور تقویت روشنایی و برق شهرک، کمبود و مشخص نبودن نوع تعرفه آب مصرفی و همچنین تسهیلات بانکی و مشکلات صنفی را از عمده مشکلات خود دانستند و ازسرپرست فرمانداری خواستار برگزاری جلسه ای با حضور مسئولین مربوطه جهت بررسی و حل مشکلات این شهرک شدند.