علی رضا بنیادی در گفتگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: در چند روز اخیر عده‌ای با ایجاد شایعه و فضاسازی به دنبال ایجاد نگرانی برای شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه آب شرب اندیمشک آلودگی ندارد، افزود: روند گند زدایی و بهداشتی سازی آب شرب اندیمشک مطلوب بوده و هیچ‌گونه نگرانی در این ارتباط موضوعیت ندارد.

مدیر منطقه آب‌وفاضلاب اندیمشک گفت: آب شرب اندیمشک تمام مراحل مورد نیاز را مطابق استاندارهای بهداشتی روز کشور دارا بوده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

بنیادی با بیان اینکه آب شرب اندیمشک از تأسیسات ۶۴ هزار متر مکعبی طرح جامع تأمین می‌شود، عنوان کرد: اندیمشک مجهز به سیستم کلر زنی گازی و اتوماتیک است.

وی با اشاره به اینکه این سیستم امکان گند زدایی و بهداشتی سازی آب قبل از استفاده شهروندان را فراهم آورده، تصریح کرد: این سیستم بدون وقفه در حال فعالیت است.

مدیر آب‌وفاضلاب منطقه اندیمشک با بیان اینکه چاه مسکن مهر در مدار بهره‌برداری قرار دارد، گفت: آب چاه شماره ۹ (جنب تالار مهر) به دلیل مخلوط سازی با مخازن ۶۴ هزار متر مکعبی و نزدیکی بسیار به اولین مصرف کننده نیاز به کلر زنی ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت جدی، قانونی و بهداشتی توسط مراجع ذی‌صلاح بر روی روند سالم سازی آب شرب اندیمشک وجود دارد اظهار کرد: تأمین سلامت آب شرب اولویت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک است.

بنیادی گفت: شهروندان برای اطلاع از اخبار به رسانه‌های رسمی، خبرگزاری و منابع معتبر و موثق مراجعه کنند.