به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی پتروشیمیخلیج‌فارس اندیمشک اظهار کرد: دشمن در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی با تحریم، تهدید، ناامید سازی و فشار اقتصادی بر کشور به دنبال فروپاشی کشور است.

وی خواستار توسعه میدان‌های نفتی شد و افزود: میدان مشترک با کشور عراق در منطقه آزادگان، شرق و غرب اروند، دشت لاله، میدان‌ها استان خوزستان، پتروشیمی بید بلند، آبادان و پالایشگاه‌هایدزفول، شوش و خرمشهر در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه از زبان خوزستان می‌گویم حال‌وروزم خراب است، خوزستان را دریابید خواستار توجه ویژه به استان خوزستان و مناطق نفت‌خیز در استان خوزستان شد.

وی فروش نفت و سرمایه‌گذاری در نفت ایران را نشان از شکست تحریم‌های دشمن علیه کشور دانست و گفت: تعامل بین قوا نقش ارزنده در کشور دارد و قوای قضائیه و مقننه در کنار رهبر و رئیس‌جمهور به دنبال توسعه کشور هستند.

حسنوند تضعیف مدیران و گسست میان مردم و مسئولان را خیانت به کشور و نظام معرفی و تصریح کرد: آغاز پروژه‌ها فروش نفت و سرمایه‌گذاری در کشور نشان از شکست دشمن در اهداف خود در تحریم‌های انجام شده در ارتباط با ایران است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طولانی‌ترین بمباران هوایی پس از جنگ جهانی دوم در اندیمشک را سند مقاومت شهروندان اندیمشک خواند و گفت: شهروندان اندیمشک همواره در حمایت از نظام و انقلاب در تمام صحنه‌ها حضورداشته و خواهند داشت.