به گزارش خوزپرس از اندیمشک، محمد عزیزی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی انتظامی اظهار کرد: ملت ایران با حضور مثال‌زدنی خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن پاسخ محکم دیگری به استکبار جهانی خواهد داد.

وی فقر را عاملی برای توسعه ناهنجاری‌ها در جامع دانست و افزود: فقر فرهنگی و اقتصادی عامل محرک در ناهنجاری‌های اجتماعی بوده که با استفاده از زیرساخت‌های رسانه در آموزش، ارتقا فرهنگ و توسعه می‌توان از بروز ناهنجاری‌ها تا حد بسیاری جلوگیری و از طریق کار فرهنگی از جرم و ناهنجاری پیش‌گیری کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک کار فرهنگی را مهمترین عامل در پیش‌گیری از جرائم دانست و تصریح کرد: با حضور کارشناسان در مدارس و با استفاده از ظرفیت رسانه به دنبال پیش‌گیری از وقوع جرم در جامعه هستیم و در تحقق این هدف اصحاب رسانه نیز به عنوان یاور نیروی انتظامی باید وارد میدان عمل شود.

وی، کاهش جرائم به ویژه سرقت و کیف‌قاپی را حاصل کارهای فرهنگی دانست و عنوان کرد: بهترین راه در پیشگیری از وقوع جرم فرهنگ‌سازی در جامه، دقت شهروندان در رعایت نکات ایمنی در هنگام خروج از منزل و توجه به تذکرات نیروی انتظامی می‌باشد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: کانون بازنشستگان ناجا در اندیمشک کلنگ زنی و ساختمان پلیس‌های تخصصی در اندیمشک روند عمرانی آن با پیشرفت ۹۲ درصدی در حال انجام است.

عزیزی، ایام برگزاری سی‌ونهمین دوره بین‌المللی رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی را تجربه بزرگ برای نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک از آمادگی کامل برای برگزاری رقابت‌های آسیایی و جهانی در شهرستان اندیمشک برخوردار است.

وی با بیان اینکه در جهت ممانعت از تیراندازی و ارتقا امنیت در شهرستان ۱۲۸ قبضه صلاح کشف شد، اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کالای قاچاق و ۳۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محور مواصلاتی شهرستان و در گلوگاه ایست و بازرسی پل‌زال به همت فرزندان ملت ایران در نیروی انتظامی اندیمشک کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان رشد ۵۰۰ درصدی در کشفیات کالای قاچاق در گلوگاه پل‌زال اندیمشک در محور مواصلاتی خوزستان به لرستان از عزم قاطع نیروی انتظامی برای برخورد با اخلالگران اقتصاد و قاچاقچیان کالا خبر داد و گفت: ۷۸ درصد سرقت‌های انجام گرفته در شهرستان کشف سارقین کابل شناسایی و به مقام قضایی تحویل داده شدند.