به گزارش خوزپرس از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام ‘حمایت از کالای ایرانی’ نامگذاری کردند تا بیش از پیش برای توسعه و رونق تولید و جلوگیری از قاچاق کالا تلاش شود لذا از مسئولان انتظار می رود برای این امر بسیار مهم، حساسیت بیشتری داشته باشند.
آیت الله موسوی جزایری تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ایران را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تولید کنندگان داخلی حمایت شود.
خطیب جمعه اهواز در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: هفته گذشته به منظور تجدید میثاق با انقلاب اسلامی دیداری با سران عشایر عرب در خرمشهر داشتم که بعد از این نشست همراه با وکیل آیت الله سیستانی از یک درمانگاه نیمه ساخته در این شهرستان بازدید کردیم.
وی با بیان اینکه ساخت این درمانگاه در ۱۵ سال گذشته متوقف شده است، افزود: قرار است این درمانگاه با حمایت دفتر آیت الله سیستانی تکمیل و افتتاح شود که نهایت تشکر را از این عالم عالیقدر دارم.
آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: ساخت این درمانگاه می تواند کمک بسیار بزرگی به بحث بهداشت و درمان این منطقه داشته باشد.
وی بازداشت مرضیه هاشمی توسط دولت آمریکا را محکوم کرد و گفت: این زن آمریکایی که به دین اسلام روی آورده است برای دیدن بستگان خود به کشور آمریکا سفر کرده بود ولی توسط دولت آمریکا بازداشت شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: این کارها برای کشوری که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد، یک ننگ است.