به گزارش خوزپرس از اهواز، ، «سرهنگ پاسدار حسین نیسی» دیروز در جمع بسیجیان شهرستان شوشتر گفت: باعث افتخار است که در جمع خادمان و تلاشگران هشت سال دفاع مقدس سخنرانی می کنم و از تلاش های انجام شده در راستای محرومیت زدایی که اولویت نخست بسیج به شمار می آید تشکر می کنم.

فرمانده ناحیه بسیج شوشتر، افزود: محرومیت در روستاها با کار جهادی برطرف می شود که بسیج در این راستا تلاش زیادی به کار بسته که در این زمینه نقشی ایفا کند، البته پیشتر نیز در این زمینه فعال بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را برای کمک به محرومین و رفع محرومیت ها در مناطق کمتر برخوردار شهرستان به کار بسته ایم و در این راستا دستاوردهای خوبی نیز حاصل شده است.

وی با بیان اینکه بسیج امروز توانسته است مامنی برای فعالیت های جهادی و الگویی برای دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: بسیاری از دستگاه ها سختکوشی و بی ادعایی بسیج را سرلوحه کار خود در فعالیت ها قرار داده اند.

نیسی تاکید کرد: امروز فعالیت و تلاش در راستای خدمت رسانی به مردم و محرومان اولویت است زیرا این مهم می تواند در راستای بهبود شرایط و رفع مشکلات پیرامون موثر باشد، در این زمینه با برنامه ریزی اصولی فعالیت هایی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت های انجام شده در روستاهای شوشتر افزود: بسیج همچون گذشته در راستای بهبود امور، محرومیت زدایی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری سختکوشانه در میدان حضور دارد.

شبستان