به گزارش خوزپرس از شوشتر، علیرضا معینی در نشست توجیهی پروژه مهر که  با حضور مدیران مقاطع تحصیلی پیش از ظهرامروز در سالن اجتماعات امام علی(ع) ساختمان مدیریت آموزش وپرورش شوشتر برگزار شد،گفت: سازماندهی دبیران و معلمان در کنار ثبت نام دانش آموزان واستقرار پایه دوازدهم باید ازجمله ی اولویت های کاری مدیران مدارس در پروژه مهر۹۷ باشد.

وی افزود: امسال با توجه به نبود برنامه ریزی های  مناسب وکلان تعلیم وتربیت در زمان مقرر برای دانش آموزان ورودی به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی واستعدادهای درخشان شاهد هجوم والدین ومحصلان به سوی دو یا سه مدرسه ی خاص هستیم که از مدیران وهمکاران شاغل در مدارس مذکور انتظار شکیبایی و سعه ی صدر بیشتر تا رفع مشکلات و نواقص مربوطه می رود.

معینی در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش شوشتر در سال تحصیلی پیش رو با کسری زیاد نیروی انسانی در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم روبرو است. این مشکل در شرایطی به یک چالش بزرگ تبدیل شده که در مقطع متوسطه دوم بخصوص در بخش رشته های فنی وحرفه ای و کارودانش یک پایه(دوازدهم) به مدارس افزوده می شود در حالی که  نیروی انسانی جدیدی به این حوزه تعلق نمی گیرد،لذا از کلیه ی همکارانم درخواست مدیریت مطلوب نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را دارم تا بتوان مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رساند.

مدیرآموزش وپرورش شوشتر در پایان ضمن تقدیروتشکر از حضور همکاران در جلسه توجیهی مهر۹۷، گفت: به یاری خداوند و با همت وکوشش شما مدیران خدوم وزحمت کش امید داریم تا رتبه پنجم سال گذشته ی پروژه مهر آموزش وپرورش شهرستان در سطح استان خوزستان را در مهر۹۷ بهبود یابیم.