صادق حقیقی پور در گفت‌وگو با خوزپرس در اهواز، در توضیح این طرح‌ها اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان رامهرمز با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال به طول ۲۰ کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: در قالب این طرح اصلاح شبکه فاضلاب مناطق بلوار رزمندگان، منطقه گرمسیری، محدوده مدرس طالقانی، کوی مقداد و منازل مخابرات شهرستان رامهرمز انجام می‌شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد:  این پروژه از محل اعتبارات خزانه اسلامی و در مدت زمان ۲۴ ماه اجرایی می‌شود.

حقیقی پور با اشاره به کلنگ‌زنی طرح انتقال فاضلاب بهبهان با اعتبار ٣۵ میلیارد تومان، اظهار کرد:طرح بزرگ شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب بهبهان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با اعتباری حدود ٣۵ میلیارد تومان آغاز به کار می‌کند و ما در تلاش هستیم مشکل فاضلاب شهرستان بهبهان را به صورت کامل برطرف کنیم.

حقیقی پور تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر بهبهان به منظور کاهش مشکلات سوء بهداشتی و زیست محیطی محدوده طرح است که می‌تواند یکی از مشکلات اساسی این شهرستان را حل کند.

مدیر عامل آبفا خوزستان عنوان کرد: شبکه جمع‌آوری انتقال فاضلاب در شهر بهبهان که عملیات اجرایی آن آغاز شده، به طول ٩ کیلومتر و اعتبار این پروژه از محل اوراق خزانه اسلامی تامین شده است.

وی همچنین با اشاره به شروع عملیات اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی در شهرستان رامهرمز تصریح کرد: عملیات اصلاح این خط  با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بزودی اجرایی می‌شود.

حقیقی پور عنوان کرد: عملیات اصلاح شبکه این پروژه حد فاصل میدان آزادی تا بهشت الزهرا است و اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی شهرستان رامهرمز کاهش پرت آب، کاهش شکستگی‌ها و افزایش رضایتمندی مردم در این شهرستان است.

انتهای پیام