به گزارش خوزپرس از اهواز, عباس پاپی زاده روز گذشته در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه سه راه سیامنصور به چهار راه آوج به خبرنگار ما اظهار کرد: این بزرگراه بطول ۱۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در حال انجام است .

وی افزود: فاز اول این بزرگراه با پیشرفت ۵۰ درصد بطول ۵ کیلومتر بصورت کامل زیر سازی شده وبزودی آسفالت خواهد شد و در ماه آینده به اتمام خواهد رسید .

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از این پروژه ملیبیان کرد: با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه و اعتبارات دولت تلاش کردیم مجوز این بزرگراه اخذ شود .

رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در کنار حل مشکلات بزرگ و اصلی برخی از مشکلات درون شهرستانی که مربوط به ادارات بود همچون جابه جایی درین زهکش کشاورزی و رعایت حریم کانال های آب رسانی , جابه جایی فیبر نوری و رفع مشکلات خطوط شبکه برق باعث کندی روند پیشرفت شده بود که طی جلسات و بازدید میدانی مدیران ادارات مربوطه در محل پروژه و تبادل نظر در محل بین ادارات ظرف یکماه آینده مشکلات زیر ساخت و موانع موجود برای ادامه پیشرفت بر طرف خواهند شد .

پاپی زاده گفت: این بزرگراه به لحاظ موقعیت استراتژیک خود می تواند بار ترافیکی زیادی از کامیون ها و ترانزیت های حامل محمولات سنگین را از جاده شوشتر به سمت اهواز هدایت کند و باعث کاهش مسیر بین راهی شود .