خوزپرس: مدیرکل ورزش وجوانان مقصر اصلی ریزگردها و قطع برق خوزستان!!

این روزها مردم خوزستان حال خوشی ندارند و روزگارشان به سختی می گذرد و در حالی که درگیر گرد و غبار، قطعی آب، برق و اینترنت هستند و به جای این که مسئول این بی تدبیری کنار گذاشته شود از آن سو  در حالی که ورزش و جوانان خوزستان بی سر و صدا، بدون حاشیه و با مدیریت خوب و در حال انجام وظیفه است، مدیرکل توانمند آن برکنار می شود.

کیانی زاده جزو محدود مدیران استانی است که مجموعه اش در آرامش محض اداره می شد. در حالی که بی پولی در کشور و ورزش بیداد می کرد، او نگذاشت ذره ای از آرامش جامعه ورزش استان تحت تاثیر قرار بگیرد و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا آرامش را به مجموعه خود تزریق کند که بدون حاشیه بودن ورزش خوزستان، موید این موضوع است.

با تلاش و همت کیانی زاده، مدیر با تدبیر ورزش خوزستان و همچنین همکارانش، ورزش و جوانان خوزستان رتبه دوم را در سال گذشته بین ادارات ورزش و جوانان کشور به خود اختصاص داد. اکنون منتظر نتیجه زحمات امسال خود و همکارانش است که آیا نباید خود این موفقیت را ببیند؟

آیا در بخش جوانان و فرهنگی که سال گذشته مقام سوم کشور را اداره کل ورزش وجوانان رقم زده است و اکنون طبق گفته ی وزارت عملکرد سال۹۵ این بخش بسیار زیادتر است.
فرامرز کیانی زاده که دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی است. در پست های کاری مختلف از جمله: رییس اداره ورزش و جوانان مسجد سلیمان و اهواز، سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان., رییس اداره نظارت استان، معاون توسعه ورزش خوزستان، رییس هیات ورزشی تیراندازی باکمان، سرپرست هیات های شمشیر بازی، کوهنوردی و نایب قهرمان وزنه برداری جوانان آسیا، قهرمان نوجوانان و جوانان، آموزشگاه های و دانشگاه های کشور شده بود.

وی که سکان ورزش و جوانان خوزستان را بر عهده داشت و نمی دانیم آیا این سوابق کمی یا کسری دارند؟ یا آیا نقاط مثبت کاری کم بوده اند؟؟

همچنین پروژه هایی که در دوران مدیران قبلی نادیده گرفته شده بودند، در دوران این مدیرکل به بهره برداری رسیدند.

همچنین رشد مدال آوری و میزبانی های بی نظیر بین المللی، آسیایی و جهانی از دیگر اقدامات موفق کیانی زاده در دوران مدیریت است.
کیانی زاده که در ورزش خوزستان به دنبال انجام کارهای جدید و نو بود، مراسم تجلیل از قهرمانان را که در دوران مدیران قبلی شاهد آن نبودیم را برگزار کرد.
آیا مسوولان ارشد خوزستان خود شاهد تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کیانی زاده در جهت محقق شدن ماده ۵۳ که کمک بزرگی به ورزش خوزستان است، نبودند؟
اکنون با چنین اقداماتی جای هزاران سوال باقی می ماند؛ آیا واقعا می توان به راحتی به روی این همه اقدام موثر و سازنده چشم بست؟

یادادشت: حدیث کریمی