به گزارش خوزپرس از اهواز، جمعی شیوخ و معتمدین خوزستان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با قرائت بیانیه‌ای خواستار رسیدگی فوری به معضل آب و برق استان شدند.

در این بیانیه آمده است:موضوع تأمین‌ آب کشاورزی، آب شرب و برق خانگی به صورت جدی از طریق شیوخ و متنفذین ، اصحاب قلم و رسانه ، نخبگان و علمای استان در حال پیگیری است و تا حصول نتیجه مطالبه گیری خواهیم نمود.

برای احقاق حقوق مردم و منطقه با هیچ گروه و فردی تعارف، معامله و سازش نداریم.

از همه عزیزان و دلسوازنی که به شیوه های مختلف در حال پیگیری و انعکاس صحیح محرومیت و مشکلات مردم و منطقه هستند سپاسگزاریم.

از دستگاه قضایی و سازمان های امنیتی خواستاریم به صورت جدی موضوع رسیدگی و برخورد با ترک فعل مدیران در هر سطح و جایگاه که باعث ایجاد این وضعیت اسفبار شده است را در دستور کار قرار دهند و به مردم اطلاع رسانی کنند .

از همه عزیزان خواهش می‌کنیم که مشکلات و رنج های مردم را عنوان ابزاری برای خودنمایی و تسویه حساب های شخصی و ایجاد تفرقه بین بزرگان و نخبگان و… قرار ندهند.

از همه مردم می‌خواهیم درخصوص نوشتار ، گفتار و تحرکات عوام فریبانه هشیار باشند.

از استاندار خوزستان و هیئت دولت خواستار توقف پروژه‌های انتقال آب به استان‌های دیگر، پرداخت مابقی خسارت های سیل ۹۸ و خشکسالی امسال به کشاورزان منطقه هستیم.

به اطلاع عموم مردم شریف و نجیب استان می‌رسانیم در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای تجمع اعتراضی نداریم.