به گزارش خوزپرس از اهواز، صبح امروز خبری در رسانه‌های کشوری‌ و متعاقبا‌ در رسانه های محلی درج شد و از ابتلای ۳۴شهروند مسجدسلیمانی و ایذه ای به هپاتیت‌A بر اثر استفاده از آب شرب آلوده خبر میداد که این خبر موجب نگرانی و التهاب در بین‌شهروندان مسجدسلیمانی و ایذه ای شد که این خبر توسط مرکز بهداشت خوزستان تکذیب گردید.

دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس مرکز بهداشت خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: این خبر مربوط به گذشته میباشد‌ که برخی رسانه ها با اهدافی نامعلوم اقدام به نشر مجدد آن کرده اند و در حال حاضر آب شرب هیچ گونه مشکلی ندارد و شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حوزه شهری نظارت دقیقی بر کیفیت آب شرب در شهرهای خوزستان دارد.

وی افزود: در ماههای‌ گذشته هیچ مورد مشکوکی از آلودگی آب شرب به هپاتیت A در شهرستان مسجدسلیمان و ایذه گزارش نشده است و مردم نگرانی بابت‌ موضوع مطرح شده نداشته باشند‌ و خبر درج شده در خبرگزاری ایسنا را تکذیب می کنم.
گفتنی است طی‌ پیگیری‌های خبرنگار ما در ارگان‌های مرتبط با این موضوع در شهرستان مسجدسلیمان و ایذه هیچ‌گونه مورد بیماری بر اثر استفاده از آب شرب‌ گزارش‌ نشده است‌.