به گزارش خوزپرس،شهریار میرخشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم اربعین امسال تاکنون جلساتی در اورژانس کشور و جلساتی در درون استان برگزار شده که شرح وظایف مشخص شده است.

وی افزود: به همین منظور در مرزهای شلمچه و چذابه از ده روز قبل از آغاز مراسم اربعین و تا ۵ روز بعد از پایان مراسم اربعین حسینی(ع) درمانگاه‌های صحرایی با هدف کنترل سلامت زائران برپا می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس خوزستان بیان کرد: دو محور اهواز به مرز شلمچه و اهواز به مرز چذابه به‌واسطه ۵۰ دستگاه آمبولانس پوشش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسیرها از ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس استفاده می‌شود، گفت: با هدف ارائه خدمات بیشتر از دو دستگاه بالگرد استفاده می‌شود که در مسیر هر مرز یک دستگاه بالگرد مستقر خواهد شد.

میرخشتی عنوان کرد: درصددیم که با اخذ امکاناتی از اورژانس کشور دستگاه‌های موتور آمبولانس را در جهت پوشش بهتر مرزها نسبت به کنترل سلامت زائران در دو محور منتهی به مرزها تهیه و مستقر کنیم.

وی افزود: درحال پیگیری رفع کمبودها با استانداری و اورژانس کشور  هستیم که بتوانیم با آمادگی کامل‌تری به ارائه خدمت بپردازیم.