به گزارش خوزپرس از اهواز، علیرضا عبدالله نژاد امروز شنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که با حضور لطفی معاون هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی کشور و حجت الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در محل سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شاهد هستیم که پس از انقلاب اسلامی رسانه ها با قدرت و شدت هر چه تمام تر به فعالیت خود ادامه داده اند و نسل بی بدیل و بی نظیری در عرصه استمرار و شکوفایی دستاوردهای انقلاب به خصوص رشادت ها، حماسه ها و جان فشانی های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده اند.
وی افزود: اگر نقش و جایگاه رسانه در دوران جنگ نبود، مظلومیت رزمندگان ایران در جنگ تحمیلی با عراق به جهانیان منعکس نمی شد. رسانه ها با در اختیار داشتن ابزار و امکانات همچنین نیروی انسانی متخصص و متعهد، نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان داشته اند.
 سردبیر پایگاه خبری صبحانه پرس و سرپرست روزنامه روزان در استان بیان کرد: خوزستان پس از تهران دارای بیشترین تعداد روزنامه، هفته نامه و خبرگزاری می باشد که این مهم می تواند به بیان و انعکاس کیفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان که قلب تپنده ایران است کمک کند.
وی با بیان اینکه امیدواریم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم نهادهای مردمی و صنفی همچون خانه مطبوعات را تقویت کنیم، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی نمی تواند مطبوعات را حمایت و یاری دهد، نیاز است که نهاد مهمی همچون نهاد انقلابی شورای هماهنگی انقلاب اسلامی ورود کند و بخشی از چالش ها و مشکلات مطبوعات را مرتفع کند.
عبدالله نژاد با بیان اینکه آنچه که امروز به آن نیاز داریم شناسایی فعالان رسانه ای و معرفی آنها به جهت بهره مندی از آنان در تولید خبر و گزارش پر محتوا است، گفت: بهتر است برای معرفی ۴۰ رسانه،  ۴۰ خبرنگار و عکاس برتر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره انقلاب در رسانه و شکوفایی رسانه که می تواند جشنواره مهمی باشد برنامه ریزی شود همچنین خبرنگارانی که از ابتدا حتی قبل از انقلاب مبارزات و تظاهرات مردم را پوشش و منعکس کرده اند را شناسایی و در اهواز به عنوان پایتخت دفاع مقدس از این فعالان رسانه ای تجلیل شود.
وی ادامه داد: همچنین از سوی شورای هماهنگی گروهی از فعالین رسانه ای به تهران عازم شوند و از موزه انقلاب، بیت رهبر انقلاب و سایر برنامه های مرتبط با دهه فجر را بازدید و پوشش خبری دهند.
این فعال رسانه ای در پایان اشاره کرد: نیاز است تا با برگزاری جشنواره ای از برترین گزارش های خبری و تحلیلی و گزارش های تصویری که به خوبی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ۴۰ سال اخیر منعکس کرده اند هم قدردانی شود.
آراس