به گزارش خوزپرس از اندیمشک نورالله میر عالی در نشست با روابط عمومی ادارات شهرستان اندیمشک که در محل دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه دفتر نماینده مردم با حضور نیروهای جوان و با تجربه و با هدف ارتباط مناسب اقشار مختلف، فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار داشت: این دفتر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ پذیرای شهروندان بوده و به صورت میانگین بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ مراجعه کننده داشته، که از طریق دفتر نماینده، پیگیر خدمات و اقدامات مورد نیاز خود هستند.

رئیس دفتر نماینده مردم اندیمشک بیان کرد: پس از بررسی و مستندسازی درخواست‌های مراجعین در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در طول ایام هفته با دعوت از مسئولین اجرایی شهرستان خواستار پاسخگویی و رفع نواقص و مشکلات شهری به صورت نامه نگاری، تماس تلفنی و یا رودررو در دفتر نماینده شهرستان هستیم.

وی گفت: در بازدید نماینده محترم شهرستان به همراه مسئولان محلی و استانی مشکلات و نواقص کوی فرهنگیان، کوی امیر، بلوار جاده کمربندی منتهی به کوی نیرو، کوی قائم، اطراف بیمارستان امام علی، بلوار ۴۵ متری قدس، پشت بازار، خیابان امام از ابتدا تا انتهای بازار، منطقه دریزین خانه منتهی به شرکت نفت، کوی شهدا، بلوار شهید جواد ملکی، کوی زیبا شهر، کوی رسالت، کوی لور و دیگر مناطق شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، که با پیگیری مهندس حسنوند و مساعدت مسئولان طراحی و به اجرا رسیده است.

نورالله میرعالی رئیس دفتر نماینده مردم اندیمشک در انتها افزود: به‌منظور توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان اندیمشک از همه اقشار صاحب نظران و کارشناسان درخواست می‌گردد پیشنهادات و نظرات خود را در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی به‌صورت حضوری و غیر حضوری ارائه فرمایید.

وی افزود، جهت تسریع همشهریان می‌توانند از طریق‌های ذیل با دفتر در ارتباط باشند:
۱– تحویل نامه رسمی و حضوری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستان
۲– ارسال از طریق صندوق پستی شماره‌ی ۱۰۰
۳– ارسال از طریق سامانه‌ی پیامکی به ۵۰۰۰۴۶۰۴۱۵۱


همچنین صرفه جو با تقدیر از زحمات مدیران روابط عمومی و تبریک ایام پیشروی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباط دستگاهای دولتی و مردم هستند تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده ادارات باید به وظیفه ذاتی خود که بیان خدمات است پرداخته و در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی با تفکیک زمان و حرکت در مسیر سیاست‌ها و برنامه‌های اداره تابع در پویایی هر چه بیشتر گام بردارند.