به گزارش خوزپرس از هندیجان، مهران رفیعی در نشست با خبرنگارن بیان کرد: خبرنگاران چشم و گوش و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، خبرنگاران امین مردم و امانت دار هستند خبر امانتی است که به شما محول شده و از شما می خواهم بی کم و کاست انتظارات و مشکلات و خدمات خدمتگزارن را صادقانه به مردم اطلاع رسانی کنید.

فرماندار هندیجان گفت: بنده سال‌ها در استان خوزستان در پست‌های متفاوت مشغول انجام وظیفه بودم و بدون حاشیه در سطح استان کار کردم خدمت به مردم از وظایف اصلی من بوده و هست شما خبرنگاران باید دست به دست من دهید تا بتوان چهره شهرستان را عوض کرده و با تدبیر خوب به استان معرفی و با دعوت از سرمایه گذاران در کشور بتوان در خصوص اشتغال و پیشرفت کارهای خوبی انجام دهیم.

نماینده عالی دولت عنوان کرد: بندر هندیجان با توانمندی‌های خوبی که از لحاظ صیادی و تجاری، کشاورزی، دامداری و چهره بسیار خوبی که در استان و کشور و جذب سرمایه که دارد بتوان در جذب سرمایه گذاری اقداماتی انجام شود.

سید مهران رفیعی در خصوص رفع مشکلات صیادان گفت: جلسات خوبی و متعددی در استان با حضور دهقان معاونت امنیتی استانداری خوزستان و سردار نظرپور فرماندهی مرزبانی و مدیریت شیلات استان برگزار شد و اقدامات در جهت رفع مشکلات این عزیزان گام برمی داریم.

وی گفت: هیچ گونه کالای قاچاق از طریق این بندر صورت نگرفته و اگر قاچاقی صورت بگیرد از طریق مقامات انتظامی و دریابانی توقیف خواهد شد گمرک بندر سجافی فعالیت خوبی در خصوص کالای همراه ملوان انجام می‌گیرد و در این خصوص مغازه‌های زیادی و حتی اشتغال زایی را به وجود آورد.

سید مهران رفیعی در پایان گفت ما به دنبال توسعه بندر هندیجان و بنادر صیادی بحرکان و بندر تجاری سجافی و رساندن این بنادر به جایگاه اصلی خود هستیم.