به گزارش خبرنگار خوزپرس در شادگان؛ بهروز فرج اللهی  فرماندار شادگان در جلسه‌ای که با حضور علی مراد پور مدیرعامل شرکت فولاد شادگان، امید جلیل زاده ریاست اداره  تعاون و امور اجتماعی و پیمانکاران شرکت فولاد شادگان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد گفت: به منظور افزایش اشتغال و بالا بردن سطح معیشت مردم شادگان تاکید بر اشتغال بومی در شرکت فولاد شادگان الزامی است.

بهروز فرج اللهی با اشاره به روز جهانی کارگر و مشکلات معیشتی کارگران  اظهار داشت: برای کاهش معضل بیکاری در این شهرستان تمام ظرفیت‌های اشتغال با نیروهای بومی پر شود و در صورت نیاز به تخصص ارگان‌های مربوطه آموزش‌های لازم را ارائه داده نیروهای متخصص و مورد نیاز را تربیت نمایند و در نهایت از نیروهای بومی استفاده کنند.

فرج اللهی ضمن تاکید بر اشتغال بومی در صنایع این شهرستان، گفت: با اشاره به مراجعه مکرر شهروندان شادگانی به فرمانداری این شهرستان، بیشترین مراجعات به فرمانداری برای اشتغال می‌باشد.

وی با بیان اهمیت به کار گیری نیروی بومی در نقاط اقتصادی شهرستان، گفت: بکار گیری نیروی بومی نقش مهمی در رونق اقتصادی شادگان و ارتقاء سطح معیشتی مردم شهرستان شادگان است.

فرج اللهی با تاکید بر پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی شرکت فولاد شادگان از این شرکت به عنوان ظرفیت اقتصادی بالقوه این شهرستان نام برد و گفت: با استقرار رابط اداره کار و تعاون در شرکت صنایع فولاد شادگان از ظرفیت‌های بومی این شهرستان نهایت به کار گیری نیروهای بومی انجام می‌شود.

در پایان این جلسه رئیس اداره کار و تعاون امور اجتماعی شهرستان شادگان برای همکاری در تأمین نیروهای بومی این شهر ستان اعلام آمادگی کرد و همکاری متقابل  با شرکت فولاد شادگان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خوزپرس در شادگان، این شرکت در جنوب شرقی شهرستان شادگان و در ۳۵ کیلومتری این  شهرستان و در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان بندر امام خمینی و در زمینی به وسعت ۲۶۰ هکتار قرار دارد.

*ناصر حکیمی خبرنگار خوزپرس