یادداشت ویژه خوزپرس: باز هم یک غیر بومی در راه رسیدن به صندلی راه و شهرسازی خوزستان! خوزستان جولان گاه مدیران استان همجوار شده است

خوزستان؛ استانی که از نظر وسعت و بزرگی یکی از مهمترین استان های ترانزیتی در کشور است و یکی از مدیریت های مهم آن در حوزه راه و شهرسازی می باشد که امروز در دولت چهاردهم هم به سمت انتصابات غیر بومی در چرخش است.

مدیران غیر بومی که شهرهای خوزستان را هم به اسم نمی دانند چطور و با چه نگاهی به دنبال این جایگاه هستند نمی دانیم!؟ جاده هایی که روزانه تصادفات داریم و پروژه های مسکن مهری که مانده شده است و پل هوایی که مردم سودای تردد بر روی آن ها را دارند نمی‌تواند با یک مدیر غیر بومی محقق شود؛ اگر این مدیران توان مدیریتی دارند در استان خود و به مردم خود خدمت کنند چرا که هم برای خودشان مفید تر است و هم ما در خوزستان دغدغه ای نداریم.

مدیران جوان و نخبه در خوزستان وجود دارد که امروز به لایه های قدرت برای انتصابات وصل نیستند و مثل همیشه باید بمانند و بسوزند تا یک غیر بومی غیر متخصص به راحتی با رانت به صندلی قدرت برسد.

خانم وزیر از انتصابات سفارشی در خوزستان خودداری کنید و با استفاده از ظرفیت همان نیروی‌های بومی در هر اداره ای برای خدمت صادقانه در راستای شعار دولت چهاردهم قدم بردارید.

مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی قطعا برای خدمت به مردم در حوزه هالی انتخاباتی خودتان بهترین انتصاب استفاده از نیروهای بومی است چرا که مشکلات را می داند و هر لحظه در دسترس شما و مردم است و یک بار برای همیشه قاطعانه برای انتصابات مدیران غیر بومی در خوزستان قد علم کنید؛ برخی انتصابات غیر بومی در روزای اخیر در خوزستان داشتیم واقعا دیگر بس نیست!؟