به گزارش خوزپرس ،در پیام محمد خسروی آمده است :

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

به درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و گام گذاشتن در مسیر معرفت اهل بیت علیهم السلام است.

پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد.

اجرای دستورات الهی با رسالت پیامبر بزرگ و عظیم الشان امت اسلامی را چنان تربیت نموده است که تا به امروز هیچ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر اسلام ناب محمدی و رهروانش وارد کند، دشمنان اسلام دریافته اند که توانایی پاسخگویی به منطق اسلام و قرآن را ندارند و مسلمانان با گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه توانسته اند جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیرپیشرفت و توسعه را هموار سازند..

اینجانب فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده ، امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و با تاسی از مشی و سیره این رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت پیشرفت وتعالی ملت بزرگ ایران گام برداریم.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان