رئیس پلیس فتامسجدسلیمان نسبت به کلاهبرداری از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی توسط افرادی سودجو در شهرستان مسجدسلیمان هشدار داد.

 

به گزارش خوزپرس سرهنگ روح اله داودی رئیس پلیس فتا مسجدسلیمان مسجدسلیمان اظهار کرد: در روزهای اخیر افرادی ناشناس با سو استفاده از عنوان شغلی پزشک از رانندگان اسنپ در شهرستان مسجدسلیمان کلاهبرداری کرده‌اند.

 

وی گفت: این افراد پس از تعیین مبدا و مقصد و ثبت درخواست سرویس اینترنتی با راننده خودرو تماس گرفته و به بهانه قطع بودن باجه بانکی محل شغل خود، تقاضای درخواست انتقال مبلغی به شماره کارتی مشخص دارند.

 

رئیس پلیس فتا مسجدسلیمان اظهار کرد: این افراد شیاد با این بهانه که پس از رسیدن تاکسی به محل مبدا مسافر مبلغ را به اضافه انعام به آن‌ها باز می‌گردانند، تا به حال افراد زیادی را در دام انداخته‌اند.

 

وی ادامه داد: در روزهای گذشته این افراد با ثبت مبدا در بیمارستان‌های شهرستان مسجدسلیمان و معرفی کردن خود به نام یک پزشک توانسته‌اند مبالغ زیادی را از این طریق اخاذی کنند.

 

سرهنگ داوی گفت: از همشهریان و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تقاضا داریم از واریز وجه به حساب اشخاص ناشناس خودداری کرده و هر نوع موارد مشابه را به پلیس فتا مسجدسلیمان گزارش کنند تا پیگیری لازم بعمل آید.