سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از ارائه خدمت به تعداد بیش از ۱۲۵ هزار مراجعه کننده در بیمارستان این شهرستان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

 

 

دکتر ساناز حسینی نژاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت : خوشبختانه با تمهیدات بسیار مناسبی که در شهرستان جهت ارائه خدمات مناسب به مراجعین در چهار ماه ابتدای سال جاری انجام شد آمادگی لازم در بخش‌های درمانی بیمارستان ۲۲بهمن  شهرستان اعم از  سی تی اسکن، داخلی، اطفال ، دیالیز، تالاسمی ، روان‌پزشکی،   سونوگرافی ، ام آر آی ، آزمایشگاه ، جراحی ، آی سی یو ، سی سی یو ، فیزیوتراپی ، زنان و زایشگاه  ، درمانگاه‌های شبانه‌روزی ،  عمومی ، تالاسمی و داروخانه‌ها صورت پذیرفت.

 

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان به تشریح فعالیت این مجموعه پرداخت و افزود : بیش از ۱۲۵ هزار بیمار در ۴ ماه ابتدای سال جاری مراجعه به بیمارستان صورت گرفته  که از این تعداد در طول این مدت بیش از ۳۶۹ هزار خدمت به شهروندان  انجام شده است .

 

دکتر حسینی نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت اتاق های عمل بیمارستان تصریح کرد  :

از ابتدای سال تا کنون مجموع  ۱۸۹۲ مورد عمل جراحی در تخصص های مختلف از قبیل ارتوپدی  ، زنان و زایمان ، جراحی ، مغز و اعصاب ، ارولوژیست ، چشم پزشک ، داخلی و طب اورژانس ، اعصاب و روان توسط پزشکان  متخصص و کادر زحمتکش این مجموعه انجام شده است .

 

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان این مجموعه و همکاری و پیگیری های دکتر جباری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به منظور بر طرف نمودن نواقص موجود اشاره کرد : تمام تلاش دست اندرکاران این مجموعه ارائه بهترین خدمات به بیماران است و انشاالله تلاش خود را خواهیم نمود در این راستا به یاری خداوند و با همکاری مسولین مربوطه در این مسیر موفق باشیم .