به گزارش  خوزپرس، نبود متخصص و جراح مغز و اعصاب مردم مسجدسلیمان را با مشکلاتی مواجه کرده‌است که به سبب نبود جراح بیماران به اهواز اعزام می‌شوند.

 

 

طبق شنیده ها و تحقیقات میدانی ما از بیمارستان‌ ۲۲ بهمن پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب در اورژانس از اول ماه به بیمارستان‌ نیامده است و بیماران اورژانس به اهواز اعزام می‌شوند.

 

 

نبود پزشک متخصص و در حال حاضر پزشک متخصص جراح مغز اعصاب در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان ضعف شدید رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت درمان مسجدسلیمان را نشان می‌دهد و سوال ما از دکتر جباری بعنوان نائب رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این است که آیا مشکل نبود پزشک جراح مغز اعصاب که خود شما جراح مغز و اعصاب هستید زیبنده مردم مسجدسلیمان است و آیا این عدالت اجتماعی است.

 

مردم مسجدسلیمان انتظار دارند رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمسیون بهداشت و درمان کشور هر چه سریعتر تر به مشکلات بهداشت ودرمان مسجدسلیمان خاتمه دهد و با تغیر صحیح در مدیریت بهداشت و درمان و آوردن مدیری کار آمد نه مدیر غیر بومی که شناختی بر مشکلات مردم ندارد این موضوعات را حل کند.