به گزارش خوزپرس متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 نامگذاری ۱۴ تیر به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود. هر شهر منظومه‌ای متنوع و متعدد از سلیقه‌ها ، انتظارات و درخواست‌ها است و وظیفه مدیران شهری برابری و توسعه عدالت اجتماعی در خدمت‌رسانی است.

شهرداران به عنوان نمایندگان دولت و خادمین مردم در شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اینجانبان ۱۴ تیرماه ، روز «شهرداری و دهیاری» را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ها بالاخص شهرداری مسجدسلیمان تقدیر و تشکر به عمل آورده و توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم و امیدواریم با همت های برتر کارکنان شهرداری ها و دهیاری ها، فردایی بهتر در انتظار شهرها و روستاهایمان باشد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان