به گزارش خوزپرس،شهردار مسجدسلیمان به همراه اعضای شورای شهر در نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان از اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان گفت: بی شک خط مقدم انتشار همه تلاش های مدیران شهرستان اصحاب رسانه هستند و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امروز در یک برهه حساس به نام انتخابات قرار داریم و علیرغم همه مشکلات شایسته نیست در این انتخابات که چشم جهان به آن دوخته شده است کمرنگ حاضر شویم .وی ادامه داد: این وظیفه شماست که با قلمتان باعث مشارکت حداکثری مردم شوید.

خسروی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب رای هر ایرانی رای به مشروعیت نظام است…

غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر مسجدسلیمان نیز گفت:اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در عرصه روشنگری دارند و بی شک در این راه لطمات فراوانی را نیز متحمل می شوند.

وی با تقدیر از حضور مردم در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچکس منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیست اما هر چیزی که باشد یک مشکل درون خانوادگی ست و نباید اجازه بدهیم کشورهای بیگانه از این موضوع سو استفاده کنند.

حکمت نژاد ادامه داد: حضور ضعیف پای صندوق های رای باعث تضعیف نظام چه در داخل و چه خارج از کشور خواهد شد.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: قوم بزرگ بختیاری در بزنگاههای مختلف همیشه در صف اول نظام و انقلاب قرار داشت و در این راه هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده است. وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم، مسئولین و اصحاب رسانه از این صحنه حساس نیز سربلند بیرون بیائیم.

ابراهیم سرخمرد عضو دیگر شورای شهر مسجدسلیمان نیز گفت: رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است که باید علاوه بر تلاش جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو داشته باشند به معرفی کاندیدای اصلح نیز بپردازند و برنامه های کاندیداها را با قلم خود به نوعی به تصویر بکشند که مردم بتوانند بخوبی تصمیم بگیرند.

سرخمرد ادامه داد: قطعا اگر مسئولین خوب کار کنند مردم هم پرشور پای صندوق های رای خواهند آمد…

فرشید داودی عضو شورای شهر مسجدسلیمان نیز آحاد مردم به‌ویژه شهروندان مسجدسلیمانی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه پانزدهم تیرماه دعوت کرد و گفت: هرکس که به ایران و پیشرفت آن اعتقاد دارد در انتخابات شرکت کند»، بنابراین حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات به دشمنان این مرز و بوم نشان خواهد داد که تحریم ها و فشار حداکثری آن ها نمی تواند مردم را از حضور آگاهانه در صحنه های مهم باز دارد و بدون شک امید همه دشمنان بار دیگر ناامید خواهد شد.

لازم به ذکر است انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.