به گزارش خوزپرس، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر نمود که متن آن در ادامه به شرح ذیل می باشد،

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی خدمات رسان حوزه شهری ،نقش آفرین اصلی توسعه شهری ، آبادانی سرزمین و توسعه اجتماعی شهر است .

نام گذاری ۱۴ تیر ماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری ،به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم پرداخته شود.

ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها بر خود وظیفه میدانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدمات و متد جدید در شهرها و روستاها شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه ،گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

اینجانب روز ۱۴ تیرماه را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری که با خدمات خالصانه و شبانه روزی خود گامی در جهت رفاه حال مردم و شهروندان بر می دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

محمد خسروی

شهردار مسجدسلیمان