به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب در اندیمشک آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف تبیین نقش مبارزات مردم در شکست طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردان و زنان ایران در ایجاد شور مردمی در شکست انحصار و قدرت استکبار در شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و به مدت دو هفته آغاز به کار کرده است و تا پایان بهمن ماه پذیرای علاقه مندان است.

حضور مردم اندیمشک در ایام و بخش‌های مختلف شهری و روستایی همراه با دیگر شهرها و روستاهای ایران اسلامی اعم از مردان و شیر زنان سرزمین شور و حماسه در در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاه و درگیری اقشار مختلف اجتماعی با نیروهای شاهنشاه و شعارها و پوسترهای مردمی  علیه رژیم طاغوت از جمله بخش‌های این نمایشگاه است که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

سخنرانی‌های مراجع  و علمای مختلف در تبیین مسیر انقلاب و روشنگری‌های سیاسی و اجتماعی در این مسیر از جمله دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

برسی مسیر و نقش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در ایجاد شور انقلاب مردم سرای اسلامی و استمرار مسیر حق خواهی مردم ارائه تصاویر  زندگی امام خمینی در فرانسه و بازگشت معمار انقلاب اسلامی به میهن و سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

به گزارش خوزپرس، در دوران مبارزات مردمی علیه رژیم شاه بیش از هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با چهار شنبه سیاه خود به عنوان اولین شهری که مجسمه شاه را در ایران پایین کشید لقب گرفت.