به گزارش خوزپرس از اهواز ؛ این نمایشگاه با مشارکت ۳۹۴ شرکت داخلی و خارجی از کشور آلمان، ایتالیا، ترکیه و چین با معرفی ماشین آلات تولید مواد اولیه چوب، ماشین آلات مبلمان و دکوراسیون، پی وی سی ، یراق آلات، چوب، اوراق فشرده چوبی و کاغذ، ابزارآلات صنایع چوب و مبلمان، انواع دیوارپوش، کفپوش، قرنیز و پروفیل های ام دی اف، چسب و رنگهای دکوراتیو و سایر گروه های مرتبط در حال برگزاری است.

شرکت سبز چوب (لوح سبز جنوب) با استفاده از باگاس پاک نیشکر توانست با تولید انواع ورق MDF مرغوب در طی ۱۳ سال اخیر ، به یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان و صادرکنندگان نمونه در کشور تبدیل شود.

حضور شرکت سبز چوب تولید کننده ورق ام دی اف با کیفیت از باگاس نیشکر در این نمایشگاه ، باعث حیرت بازدید کنندگان داخلی و خارجی و استقبال بی نظیر از محصولات تولیدی این شرکت شد.

شرکت لوح سبز در سال ۱۴۰۲ با راه اندازی و ارتقا خط تولید خود یکی از شرکت های مهم در صنعت چوب ایران می باشد،این شرکت محصولات با کیفیت و صادراتی تولید می کند.

لوح سبز با آپدیت خط جدید با برند سبز چوب محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

شرکت لوح سبز (سبز چوب) انواع ورق های ام دی اف با ضخامت و ابعاد مختلف تولید می کند.محصولات این شرکت دارای دانسیته بسیار بالاست که مناسب انواع طراحی ها و برش های خاص (سی ان سی) و لیزر می باشند.

ورق های ام دی اف و نئوپان سبز چوب از پیچ خوری مناسب نیز بهرمند می
باشند.

علی طلاوری
خبرنگار خوزپرس خوزستان