به گزارش خوزپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در گفت و گویی بیان کرد: مسجدسلیمان با دارابودن جاذبه های فراوان گردشگری و اماکن تاریخی و مذهبی به عنوان پایتخت نفتی ایران شناخته می شود و باید برای معرفی زیبایی های این شهر از تکنولوژی های مختلف استفاده کرد.

 

وی اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی عکاسی پانوراما و نمای ۳۶۰ درجه امکان آشنایی گردشگران و مسافران با جاذبه های توریستی مسجدسلیمان را از طریق پورتال شهرداری مسجدسلیمان به آدرس www.masjedsoleyman.ir فراهم نموده است.

 

شهردار مسجدسلیمان گفت: تور مجازی مجموعه‌ای از عکس‌های ۳۶۰ درجه است که این امکان را به بازدید کننده می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی از مراکز تاریخی و طبیعی شهر مسجدسلیمان دیدن کند.

 

قنبری با اشاره به اینکه مسجدسلیمان به عنوان پایتخت نفتی ایران شناخته می شود، گفت: سامانه گردشگری مجازی شهرداری مسجدسلیمان فرصتی برای معرفی جاذبه های فراوان این شهر به گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

 

وی اضافه کرد: بازدید کنندگان تور مجازی از طریق این سامانه می توانند با چاه شماره یک مسجدسلیمان، پالایشگاه بی بی یان، آتشکده جاویدا (سرمسجد)، معبد بردنشانده، مکان های گردشگری طبیعی و دیگر نقاط شهر مسجدسلیمان آشنا شوند و در فاز بعدی این پروژه دیگر نقاط گردشگری و مذهبی و نمای داخلی این اماکن هم در سامانه قابل دسترسی خواهند بود.

 

وی گفت: در این سامانه از تصاویر ۳۶۰ درجه امیر حیدری از عکاسان و خبرنگاران مطرح مسجدسلیمان استفاده شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، شما عزیزان می توانید از طریق لینک https://masjedsoleyman.ir/360-virtual-tourhttps://masjedsoleyman.ir/360-virtual-tour و یا کلیک بر روی این لینک از صفحه گردشگری مجازی شهرداری مسجدسلیمان استفاده نمائید.