خوزپرس: حادثه‌ی اندوهبار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ مردم ایران را بدرد اورد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردم ایران اسلامی کرده‌اند.
این سیاه‌ دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق دارند تا جایی که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند.
دشمنان ملت ایران بدانند ملت ما هیچگاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید، بلکه عزم و اراده آنها را در دفاع از وطن صد چندان خواهد کرد.
اینجانب این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه را محکوم نموده و به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

والسلام
سیدمحمد سادات ابراهیمی