به گزارش خوزپرس از اهواز ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده نمایندگانی از اقشار مختلف مردم خوزستان مهمان مقام معظم رهبری خواهند شد که به طور قطع این دیدار برکات زیادی برای استان به همراه دارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مطالبه‌گری از مدیران افزود: مطالبه‌گری باید در قالب یک چهارچوب مناسب و قانونی از مدیران انجام شود تا باعث پویایی مسئولان و حل مشکلات شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر موارد مطالبه گری دانست که باعث هدایت جامعه به سوی روشنایی می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: مطالبه گری درست باید به گونه‌ای باشد تا عامل موج سواری دشمنان نشود.

امام‌جمعه اهواز تاکید کرد: مدیران باید در زمان باقی مانده از دولت مردمی سیزدهم شبانه‌روز برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کنند، تنها برگزاری جلسات راهگشا نیست بلکه باید در عمل اقدامات موثر انجام شود.

وی با تاکید بر ورود نخبگان برای حل مشکلات استان‌ اظهارکرد: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای حل مشکلات حوزه مسکن انجام شده است.

امام جمعه اهواز افزود: اشتغال، ایجاد مشوق برای فرزندآوری ، رعایت حجاب و فراهم کردن بستر ازدواج آسان از مطالبات به حق مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از دیگر مطالبات مردم خوزستان را تامین آب پایدار آشامیدنی اعلام کرد و افزود: شایسته نیست مناطق و روستاهایی در استان با وجود قرار داشتن در کنار رودخانه و سد از آب شرب بهره‌مند نباشند.