به گزارش خوزپرس از اهواز، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران برگزار شد و امروز تنها یک روایت از استقبال بی نظیرعلاقمندان ابزار و بزرگان صنعت ساختمان باقی مانده است؛حضوری متفاوت به سبک رونیکس.

رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران حضوری پرشور داشت و به تنهایی میزبان 25 هزار نفر از علاقمندان ابزار بود. اما چطور رونیکس توانست در این نمایشگاه نظر بازدید‌کنندگان را جلب کند؟

چه مسیری طی شد تا غرفه رونیکس تا آخرین ساعات روزِ اختتامیه پر از جمعیت باشد؟ در این نوشتار قرار است از ابتدای مسیر حضور رونیکس در این رویداد بین‌المللی تا روز اختتامیه بنویسیم.

اردیبهشت در تبریز، مرداد در تهران

رونیکس برای ارتباط بیشتر با مخاطبان و گفت‌وگوی مستقیم با مصرف‌کنندگان محصولات خود، در اردیبهشت‌ماه امسال مهمان نمایشگاه بین المللی ابزار تبریز بود. تجربه خوب این نمایشگاه باعث شد برند رونیکس، به سمت هدف بزرگ‌تری حرکت کند؛ یعنی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران.

از این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان کشور یاد می‌کنند. به زبان ساده‌تر تمام شرکت‌های بزرگ و کوچک ساختمانی در این گردهمایی سالانه حضور دارند. البته این نمایشگاه منحصر به شرکت‌های داخلی نیست و در سطح خاورمیانه مطرح است.

در نهیات قرار بود رونیکس به عنوان متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران حضوری چشمگیر در این رویداد بین‌المللی داشته باشد. چرا که هیچ تولیدی در جهان بدون ابزار امکان‌پذیر نیست و در فعالیت‌های ساختمانی در کنار نیروی متخصص، ابزار نقشی تعیین‌کننده دارد.

هدف مشخص بود و باید نقشه‌راه ترسیم می‌شد. از شکل و شمایل و اندازه غرفه گرفته، تا ساماندهی تیم‌هایی که قرار بود در نمایشگاه حضور داشته باشند؛ از تعیین استراتژی تبلیغاتی تا بودجه‌بندی و مدیرت هزینه. در این راه تمام ارکان رونیکس پای کار آمدند تا نتیجه‌ای دلخواه به دست بیاید.

حضوری برای نمایش قدرت و کیفیت

نمایش قدرت و کیفیت ابزار رونیکس در بیست‌وسومیننمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران.این شعاری بود که از طرف برند رونیکس برای حضور در نمایشگاه تهران انتخاب شد. برای تحقق این شعار و دیگر اهداف رونیکس در این رویداد بزرگ، باید غرفه‌ای به یادماندنی مهیا می‌شد.

طراحی غرفه پروسه زمان‌بری بود. چون از ابتدا قرار نبود صرفا ابعاد اولویت باشد. غرفه باید به نحوی طراحی می‌شد که در ابتدا راحتی بازدید‌کنندگان در اولویت باشد و در گام‌ بعدینمایش به‌جا و درست ابزار متنوع رونیکس، معرفی سایرخدمات این برند از جمله فروش قطعات و خدمات پس از فروش، امکان صحبت مستقیم با مراجعه‌کنندگان و همچنین تجربه تصویری و موسیقایی متناسب با فضا و روح نمایشگاه.

این غرفه از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شد. مهمترین بخش نمایش محصولات رونیکس بود. تنوع بیش از 2500 محصول برقی، شارژی، بادی و بنزینی. در کنار نمایش ابزارآلات، امکان برقراری گفت‌وگوی مستقیم با مراجعه‌کنندگان و مهمانان ویژه اولویت برند برای حضور در نمایشگاه صنعت ساختمانتهران بود. به همین خاطر دو بخش VIP و CIP در طراحی غرفه گنجانده شد تا میزبان مهمانان ویژه باشد. طراحی کافه‌ایمجهز برای پذیرایی، دیگر آیتم طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران بود.

علی دایی، گل طلایی رونیکس در روز اختتامیه

در روز اختتامیه نمایشگاه تهران، رونیکس یک مهمان ویژهداشت. علی دایی شهریار فوتبال ایران در ساعات پایانینمایشگاه به غرفه رونیکس آمد و از نزدیک با جدیدترینمحصولات این برند آشنا شد. حضور علی دایی فضای سالن 40 نمایشگاه صنعت ساختمان را تغییر داد. مراجعه‌کنندگان که از حضور دایی در این نمایشگاه شگفت‌زده شده بودند، او را در بازدید از غرفه رونیکس همراهی کردند.

محمدرضا رامخو بنیان‌گذار و مدیرعامل برند رونیکس به همراه حمید رامخو مدیر زنجیره تامین و محسن رامخو قائم مقام مجموعه، در قسمت VIP با علی دایی به گفت‌وگو نشستند.

آگاه‌سازی، هدف تیم ارتباطات و برند رونیکس

تیم ارتباطات و برند رونیکس از ابتدا هدف خود را نه تبلیغاتبلکه آگاه سازی دانسته و در این راه گام برداشته است. واقعیتاین است که کار تیم ارتباطات و برند بعد از آخرین ساعت و پایان نمایشگاه تازه آغاز شد. این تیم قرار بود و هست که راوی حضور رونیکس در بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت ساختمان کشور باشد. محتوای متنی، محتوای ویدئویی، عکس، صوت و … باید بتواند آنچه در نمایشگاه گذشته را روایت کند. و مهمترین نکته در طول برگزاری نمایشگاه، حضور مردم و استقبال از غرفه رونیکس است.

ابزار، راهی برای ارتباط با مردم

هدف اول و آخر رونیکس برای شرکت در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، آگاهی رسانی و ارتباط با مخاطبین برند است.

هدفی که می‌تواند تضمین‌کننده مسیر پیشرفت رونیکسباشد. اطلاع از کیفیت ابزار تولید شده توسط رونیکس و همچنین خدمات متمایز این برند، اعتماد‌سازی بین برند و مخاطب است. نمایشگاه صنعت ساختمان تهران به پایان رسید، اما اهداف و آرزوهای رونیکس همچنان ادامه دارد. در تمام سال‌های گذشته رونیکس با چالش‌های بزرگ و کوچکی روبه‌رو بوده است، چالش‌هایی که جز با تلاش، پشتکار و کار تیمی گذر از آن‌ها امکان پذیر نبود و نیست.

برای رسیدن به این هدف، رونیکس نمایشگاه بین المللی ابزار اهواز را در پیش دارد. قرار است مانند تمام برنامهها و رویدادهای قبلی، رونیکس در این نمایشگاه نیز سنگ تمام بگذارد. از طراحی غرفه گرفته تا حضور تمام تیمهای مجموعه برای ایجاد ارتباط سازنده و رودر رو با علاقهمندان ابزار. خوزستان و شهر اهواز، به عنوان شهری صنعتی کشور شناخته می‌شود، صنعت برای رونق نیاز به ابزار دارد و رونیکس پیشرو در صنعت ابزار ایران است.