فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند از برگزاری مراسم گرامیداشت روز سوم خرداد و ۲۶ شهید شهرستان گتوند، خوزستان در عملیات بیت المقدس در جوار مزار مطهر شهدای گمنام خبر داد

 

سرهنگ پاسدار علی جعفری در این برنامه معنوی طی سخنانی با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای سرافراز و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران شهرستان گتوند عنوان داشتند: سوم خرداد روزی است که شهد شیرین پیروزی در کام همه ایرانیان قرار گرفت.

 

او اظهار داشت: مرور خاطرات دفاع مقدس و به ویژه عملیات بیت المقدس که باهدف آزادسازی خرمشهر و در نهایت تغییر معادلات جنگ تحمیلی به نفع ملت ما شد باید همواره در دستور کار ما باشد.

 

علی جعفری در ادامه گفت: در واقع مرور آن دوران طلایی مرور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که مفهوم والای ایثار را با فداکاری شان عینیت بخشیدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند خاطر نشان کرد: یادآوری روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به ما حس غرور و شجاعت می دهد، مردم قهرمان ایران در مقاطع مختلف در طول تاریخ با مقاومت و ایثارشان جبهه کفر را شکست دادند و روز سوم خرداد روز عزت و سرافرازی و ماندگاری ملت ماست که در سایه ایمان به خدا و رهبری حکیمانه امام(رحمت الله علیه) و وحدت نیروهای ارتش و سپاه و بسیج بر جبهه کفر غلبه کردند.

 

او در این مراسم تصریح کرد: امروز این فرهنگ الگویی است برای همه دوره ها ومقاطع به ویژه در جنگ ترکیبی امروز دشمن بر علیه ارزش‌های اصیل اسلامی؛ بدون شک در این جنگ روانی و رسانه ای بی سابقه و پرهزینه و طولانی دشمن با وحدت و همدلی و معنویت می توانیم همچون ۴۴ سال گذشته دشمن را مایوس و نهایتا شکست بدهیم.

 

علی جعفری در پایان بیان داشت: راه شکست دشمن را خداوند در قرآن کریم به ما آموخته است؛ قوی شدن و استقامت و بصیرت در این راه است، گام اول انقلاب شکست نخوردن در مقابل دشمن بود و گام دوم انقلاب شکست دادن دشمن است و بدون شک اگر آحاد مردم و مسئولین در مسیر ولایت باشند و به منویات رهبری عزیز انقلاب توجه و عمل کنند این امر مهم نیز به اذن الله محقق خواهد شد.

 

خبرنگار: داود طهماسبی